Poezie nr.50

am făcut o numărătoare şi deja s-au strâns vreo 50 de poezii de care mă simt mulţumită.😀

Don__t_Hurt_My_Heart_wallpaper_by_frozenkiss

Promisiuni…

De dragul artei şi al tău,
M-am afundat în compromis
Şi mi-am deschis
Larg uşile.

De dragul clipei şi-al prezentului,
M-am complezat într-un lung vis
Şi ţi-am promis
Prea multe.

Şi mi-ai răspuns, – culmea! –
Fără să-ţi cer nimic în plus
Şi-am privit viaţa în apus,
Apoi am răsărit.

Mi-ai scris în ochi povestea
A două bucăţi de ceară
Ce s-au unit în prag de seară
La foc mocnit.

Te-am privit, şi m-ai privit,
Cum am uitat să mai privim,
Şi te-am strivit, şi m-ai strivit.
Şi-am învăţat să ne iubim…

* * *
Desenul nu e creaţia mea, însă se potriveşte prea bine stării.😀

Comments
14 Responses to “Poezie nr.50”
  1. sssfinxxx spune:

    sa ai spor la scris. azi 50, maine o mie🙂

  2. Roxana spune:

    sssfinxxx :

    sa ai spor la scris. azi 50, maine o mie :)

    🙂 merci.

  3. sssfinxxx spune:

    ‘crejti mare:D

  4. Roxana spune:

    încerc.😀😀😀

  5. sssfinxxx spune:

    neah… doar se intampla🙂

  6. Roxana spune:

    sssfinxxx :

    neah… doar se intampla :)

    😦 mi-ai distrus orice speranţă…

  7. sssfinxxx spune:

    eu gandesc ca are mai mult farmec atunci cand se intampla pur si simplu😀
    eu unul am alte griji… dar o sa ma trezesc la un moment dat mare. desi parca prefer sa raman mic. extremele… vesnicele extreme🙂

  8. Roxana spune:

    şi ne place să trăim între extreme. e ca şi cum am trăi între iad şi rai, ceea ce facem zilnic.🙂

  9. sssfinxxx spune:

    pai.. lupta extremelor e lupta pentru echilibru🙂

  10. Roxana spune:

    mie mi se pare o luptă degeaba, dar nevermind me.😀

  11. sssfinxxx spune:

    iti zic eu ca nu e degeaba. e timp sa afli🙂

  12. Roxana spune:

    posibil. n-am timp să aflu. :))

  13. myhay_08 spune:

    Poezia e minunata si-o sa te superi probabil daca as spune ca titlul nu e cel mai potrivit desi din anumite puncte de vedere se nimereste bine acolo….

  14. Roxana spune:

    myhay_08 :

    Poezia e minunata si-o sa te superi probabil daca as spune ca titlul nu e cel mai potrivit desi din anumite puncte de vedere se nimereste bine acolo….

    Mihai, eu nu pun preţ pe titluri. Decât să fiu un „Dan Brown” şi să am titluri pompoase si conţinut zero, mai bine am un titlu care exprimă un detaliu din conţinut.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
