Calatorie cu peripetii

Datorita ultimelor e-mail-uri primite in ultima perioada de la cativa cititori am decis sa explic in cateva cuvinte de ce nu mai scriu atat de des: n-am timp; n-am mai ajuns in Sage cu laptopul; am decis sa iau o pauza din a mai publica pe blog bucati din „Dana” si povestea ei; nici Dana nu va scrie pe blogul ei o perioada, asa ca ne-am sincronizat.
Am pierdut 4 zile din viata pentru o vizita la Bucuresti care m-a dezgustat total.
M-a sufocat, m-a obosit, m-a dezamagit totul. Singura parte buna a fost ca am petrecut timp mult cu frate-miu si cativa prieteni. Bine, si tipii de la Arhitectura erau foarte draguti, n-am ce zice.🙂

Sa incep cu toate dezamagirile mele:

1. Calatoria sau drumul de 7 ore cu Rapidul – plictisitor, lung, interminabil.
Momente triste: plecarea din Iasi;
Momente amuzante: vitelul nu mai mare decat un caine ciobanesc care alerga dupa tren pe o pajiste;
Momente sadice: tipa de la Medicina din compartiment care ne-a vorbit despre oase, inimi umane, cadavre.
Cunostinte noi asimilate: cadavrele din Bucuresti sunt moi si proaspete, pe cand cele din Iasi sunt maronii. Achizitionarea unui cadavru costa 20-30 RON. Studentii de la Medicina isi tin oase umane sub pat si ar dori sa-si cumpere o inima de om pentru a invata mai bine pe ea.😐

2. Sosirea in Gare du Nord – tarziu, praf, aglomeratie, dureri de cap.
Momente triste: cersetorii din gara;
Momente amuzante: calatoria de 6 statii cu metroul si toate fetele de oameni obositi🙂 ;
Momente sadice: niciunul.

3. Ziua de sambata – interminabila, coplesitoare etc.
Momente triste: trezitul de dimineata;
Momente amuzante: taximetristul anti-moldovean, grasii din metrou, shawormeristii, pitipoancele de Bucharest si cocalarii veseli;
Momente sadice: farmacista care ne baga pe gat nu stiu ce reducere.

4. Ziua de duminica – cea mai activa zi.
Momente triste: mirosul de alcoolist din lift;
Momente amuzante: 3 retardati in metrou care s-au ciocnit cu tehnologia isi exprima in public starea de „mare-i fu mirarea”, in timp ce rad tamp la reclamele vizionate pe Orange World. M-a pufnit rasul ca niciodata, imaginandu-mi 3 cocosati in varianta Notre Dame de Bucuresti, in metroul spre Piata Unirii, cu un IQ mai mic decat numarul firelor de par de pe chelia unui om; telefonul unui fost coleg de liceu;
Momente sadice: niciunul.

5. Ziua de luni – just another fucked up Monday.
Momente triste: bucurestenii care nu inteleg ca Bucovina nu este tot una cu Moldova, la fel cum Oltenia nu este tot una cu Muntenia.
Momente amuzante: ratacirea mea prin metrou, mersul de 1 statie in format conserva; intalnirea cu Iulia, turul facultatii de Arhitectura, colegul ei caruia nu-i venea sa creada ca nu am accent moldovean; intalnirea cu Ana; discutia cu cativa reprezentanti ai universitatilor la QS World Grad School Tour;
Momente sadice: incercarea de a lega o discutie cu o gasca de original freaky geeks la Intercontinental, in timp ce asteptam inceperea evenimentului.

6. Seara/noaptea de luni – prea lunga si populata pentru nervii si oboseala mea.
Momente triste: despartirea de frate-miu si vorbele lui „tu pleci, eu raman”;
Momente amuzante: calatoria de 7 ore cu prea credincioasa mahala de Bucuresti care venise la Sfanta Paraschiva; femeia de 50 de ani care i se adresa celeilalte in varsta de 60 cu „vai, fata!”🙂🙂;
Momente sadice: niciunul.

Momentan ploua urat in Iasi, pana si Copoul s-a inundat de apa. Numai bine, tura asta le va sta pelerinilor in gat sarbatoarea. Cei care au profitat exagerat au fost taximetristii care, dupa ce ca iti baga la 6 dimineata tarif de noapte, te trezesti ca ai si „tarif de Sfanta Paraschiva” si iti ia cu 20 lei mai mult decat in mod normal de la gara pana la Gaudeamus.
Bine ca s-a terminat, nu imi mai trebuie nimic.
Macar ziua de azi a fost frumoasa. M-au trezit ciocaneli in usa. Un mos simpatic mi-a dat sa semnez de primire si mi-a lasat un cos mare cu frezii si un biletel, toate venind din partea prietenului meu.
It’s good to be loved. See details below.😉
DSC01033

* * *
Thank you for being there for me.

Comments
4 Responses to “Calatorie cu peripetii”
  1. Mammadou spune:

    Se spune ca din fiecare experienta castigam cate ceva…deci poate sunt si lucruri pozitive din vizita la Bucuresti. Tot izul de Bucuresti si chestiile urate probabil deja au fost alungate de mirosul freziilor.

  2. krossfire spune:

    Ai fost la Targul de Mastere ? Mie mi-a adus colegul de apartament toate hartiile necesare.

    Macar ai vizitat ceva muzee din Buc sau centrul (prin centru inteleg toata zona Unirii – Lipscani – Universitate – Romana – Victoriei) ? Vazut Casa Poporului noaptea si fatait prin Constitutiei😛 ? Sunt cateva lucruri care chiar merita in Bucuresti…

    Bine, pe de alta parte anti-moldoveni vei gasi peste tot in regat/muntenia/oltenia deci nu e o minune.

  3. Roxana spune:

    Mammadou :

    chestiile urate probabil deja au fost alungate de mirosul freziilor.

    Well, amintirile urate au disparut ca prin minune.🙂

    krossfire :

    Ai fost la Targul de Mastere ?

    Da, la cel de luni de la Intercontinental. Mi-am facut o mie de draci, nu-mi place aglomeratia.🙂

  4. myhay_08 spune:

    Deaia nu-m iplace mie Bucurestiu’ e prea mare, prea aglomerat, prea gri, prea neinteresant decat in interiorul cladirilor, ca exteriorul isi cam pierde din farmec (Exceptand cateva zeci de cladiri care mai au o fatada demna de admirat). Oricum ne bucuram ca te-ai intors, ne bucuram ca esti in Iasi si esti bine, ne bucuram pentru tine ca au disparut amintirile urate, ne bucuram in general. Asteptam sa vedem ce ne mai scrii, suntem pana la urma cu ochii pe tine, daca tot te-ai intors…
    Mna ce sa zic, u prea am ce sa spun, tarifu taxiului mi se pare hilar, si totusi nu i-as fi dat mai mult decat trebuia pentru ruta respectiva de Taxi, nu sunt „Anti-moldovean” sunt pe de alta parte rasist (adica nu sufar persoanele de etnie Rroma … le-as fi spus pe nume insa nu e blogu meu si nu vreau sa murdaresc ). Dragut baiat prietenul tau, s-a gandit la tine in toiu’ noptii daca te-a trezit batranelu cu ciocanelile in usa. Fratele tau probabil vroia sa spuna acel „Tu pleci, eu raman” sub forma de gluma (banuiesc si eu … ) .

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
