Departe

Nu mai am timp sa scriu pe blog, nu mai am tastatura romaneasca, dar am idei.
Asta e cel mai important.
Momentan tin sa-mi cer scuze cititorilor mei pentru lipsa de continut si bloggerilor pe care ii citesc pentru lipsa unui comentariu la adresa articolelor lor.

Departe de Iasi… mi-e dor de linistea de acolo si de colegele de camin. Mi-e dor sa pot strabate orasul pe jos dintr-un capat intr-altul.
Nu-mi place Bucurestiul, cel putin in mod cert.
Are cineva vreo idee cum ajung din Dristor 2 aproape de Intercontinental?
I feel so lost, la dracu’!

Comments
8 Responses to “Departe”
  1. verdebicolor spune:

    Bucurestiul e intr-adevar groaznic, nu mi-a placut niciodata si niciodata nu m-am adaptat. Dar la Intercontinental stiusa ajung din… Drumul Taberei. :)) Cobor intotdeauna la Universitate… :))

  2. Roxana spune:

    Am reusit azi sa descopar drumul si mi-am dat seama ca ma doare capul de la metrou.🙂

  3. myhay_08 spune:

    Mda abea atunci cand cineva/ceva lipseste iti dai seama cat de mult tineai la acea persoana/acel lucru, imi lipsesc lucrarile tale despre dana …sincer, imi lipseste si mie cineva in acelasi timp, desi ma pot considera norocos, sper sa revad pe acel cineva miercuri… In orice caz we wait u back !!!! Si oricum ne vei gasii in acelasi loc, pe acelasi peron de gara (aceeasi gara cu bilete prea scumpe) cu o frezie in mana pe care incercam s-o facem sa nu se ofileasca ….

  4. delerium spune:

    dristor..urmeaza linia galbena, linia rosie albastra? si cea mai stransa competitie se da intre peroane..care dintre ele ma duce vorher und nicht hinten..bucharest ist grausam. punct!

  5. sssfinxxx spune:

    daca nu iti place cu metroul.. poti sa mergi pana la baba novac si sa iei de acolo 70, 79 sau 92🙂

  6. sssfinxxx spune:

    *adica sa mergi pe jos 5-10 minute

  7. Roxana spune:

    sssfinxxx :

    *adica sa mergi pe jos 5-10 minute

    No need anymore. M-am intors in Iasi. Prea devreme nu ma intorc in Bucuresti. :))

  8. sssfinxxx spune:

    :)))) n-aveam de unde sa stiu

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
