Astazi…

2007_08140026

O zi ca oricare alta, astăzi o altă zi fără tine aproape, însă cu tine în suflet şi in gând.
Scrisoare… să scriu ori ba, să râd, să plâng, să te iubesc, să te ignor.
Nu vreau.
Îmi sună VDV – Tot a ta şi mă ia starea de nostalgie.
Am nevoie de o plimbare prin Copoul tinereţii noastre, prin Iaşul Moldovei vechi. Am nevoie de un duş rece cu ploi de vară şi de un gând bun.

Prea multe. Vreau prea mult, capăt prea puţin…

Azi nu am chef să mă întind şi să critic, azi am chef doar să mă scufund într-un abis de gânduri bune.
Vor urma…

Comments
8 Responses to “Astazi…”
  1. Piticu spune:

    Salutare.Am si eu un site de Bancuri glume si culmi, si anume http://culmi.blogspot.com si daca vrei sa faci un link exchange cu mine te rog sa vizitezi http://culmi.blogspot.com/2009/07/schimb-de-link-uri.html sau sa imi dai un add pe mess la id rfi_scan .Mersi frumos.O zi buna

  2. Roxana spune:

    walkeronsky :

    hmmm..melancolie

    yep…

  3. Bogdan spune:

    Piticu :
    Salutare.Am si eu un site de Bancuri glume si culmi, si anume http://culmi.blogspot.com si daca vrei sa faci un link exchange cu mine te rog sa vizitezi http://culmi.blogspot.com/2009/07/schimb-de-link-uri.html sau sa imi dai un add pe mess la id rfi_scan .Mersi frumos.O zi buna

    Spam 😀

    Roxana, schimba-mi, te rog, adresa de la blogroll. Zunny-suny.

    Si mai ia o bere 😀

  4. Roxana spune:

    @Bogdan: bre, lasa spam-ul. 🙂

  5. Mammadou spune:

    Ai grija cu scufundatul intr-un ocean de ganduri…sa nu te duci prea departe de tarm, sa nu uiti drumul spre realitate. Cateodata gandurile bune se revarsa si in realitate…that special someone sends his thoughts to you.

  6. krossfire spune:

    Eu nu prea am ce comenta dar vad ca pe toti ne-a lovit lipsa de timp de toamna 😛

  7. Roxana spune:

    Mammadou :

    Ai grija cu scufundatul intr-un ocean de ganduri…that special someone sends his thoughts to you.

    Are el grija de mine si de gandurile mele. 🙂

    krossfire :

    Eu nu prea am ce comenta dar vad ca pe toti ne-a lovit lipsa de timp de toamna :P

    Sa stii ca da. Sunt si restanta pe la blogroll, nu am mai apucat sa citesc ultimele postari, inclusiv yours. 😦

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
