Gânduri random

Warning! Extrem de personal!

grapefruit

Momentan am o stare de rahat.
Şi ca orice stare de rahat, şi asta mă trezeşte la realitate.
Şi ca în orice trezire la realitate, mai fac un pas spre maturizare.
Aşa că azi, pentru mine sunt valabile următoarele:

* visele = teren minat.
* rănile se vindecă mai greu.
* îmi bag picioarele in planuri.
* mai multe fapte, nu vorbe!
* mi-e silă să aştept, dar voi încerca.
* materializez orice vis.
* irascibilitatea îmi deschide drumuri.
* n-am nevoie de amatori, ci de prieteni.
* viaţa nu e corectă, dar merge şi aşa.
* nu mă mai grăbesc. Pentru ce?
* renasc cu fiecare dezamăgire.
* îmi caut muze prin biblioteci.
* sufăr, dar cui îi pasă? „a heart that hurts is a heart that works”
* caut „prof” de chitară.
* m-am săturat să fiu singură, dar m-am obişnuit!
* sunt anti-socială.
* taci dracului!
* toţi mă judecă greşit, dar începe să-mi placă să fac impresie proastă.
* n-am nevoie de sfaturi, oricum nu sunt general-valabile.
* am nevoie de câteva zile de linişte şi de singurătate.
* Iaşi, sweet home de mâine încolo.
* zâmbesc fals.
* vreau să citesc o carte bună.
* am nevoie de schimbări şi de un mp4 player.
* nimic nu mă va mulţumi vreodată pe deplin.
* silogism: fericirea nu există decât în imaginaţia noastră. Roxana are multă imaginaţie. Fericirea nu există decât în imaginaţia Roxanei. (îmi place cum sună!)
* „te iubesc” e insipid!
* lucrurile care sună bine dor ca dracu!
* asta e pe repeat.
* goodbye, fucked-up sky!

* * *
Let go, let me go…

Comments
24 Responses to “Gânduri random”
  1. Lory spune:

    iti inteleg starea…si apropo de carte buna nu stiu daca ai citit Colectionarul de John Fowles. E superba … si atat, te las sa o descoperi…

  2. Lory spune:

    aaa si apropo de muzele din biblioteci…ti-l recomand pe Cioran…este probabil singurul care poate fi luat drept exemplu refugiu muza…adevar general, paradox absolut…

  3. Roxana spune:

    @Lory: Pe Cioran l-am citit în liceu. Mi-a placut parţial. Nu aş putea reveni totuşi.
    Colecţionarul? Hmm… merci de recomandare. Mă încred în spusele tale.🙂

  4. Lory spune:

    ne vedem in Taverna sa discutam despre carte…:)

  5. Mammadou spune:

    Eu nu sunt fan John Fowles,desi i-am citit cartile…iar carte buna in momentul asta, as recomnda Grapes of Wrath de John Steinbeck.

  6. Roxana spune:

    @Mammadou: o sa notez.🙂

  7. harrypoker spune:

    Cea mai buna pentru o astfel de stare e o bere. Functioneaza garantat. Zun

  8. myhay08 spune:

    DE fapt cel mai bine si cel mai bine prinde acum o excursie, un grup bun de prieteni (si aici vorbesc serios, cand zic prieteni, apai prieteni sa fie) si in rest, nu stiu, o chitara, ceva idei, versuri, si lemne pentru un foc de tabara care sa fie pus exact in mijlocul corturilor, merg si povesti „de groaza” daca stie cineva , ca sa fie spuse in jurul focului, sa aveti ce visa la noapte🙂
    Carte buna? … Omul Care a Jefuit Orasul – Sven Elvestad

  9. teooodora spune:

    colectionarul nem nem. eu recomand dragostea in vremea holerei.o sa iti dea chef de viata. te asigur. daca nu, atuncia nu stiu, iti raman datoare intr-un mod sau altu.
    dar
    eu altceva vreau sa zic de fapt.
    tu esti cumva un EU in cealalat capat al tarii ? adica totusi, sa corespunda starile si gandurile in proportie de 90% poate mai bine, asta e ceva ciudat. si eu caut om care sa ma invete sa cant la chitara. tin chitara pe dulap si m-am saturat sa nu o folosesc. si plus, mie irascibilitatea incepe sa imi inchida drumuri. deci incerc un …auto anger management. si mai incerc sa zambesc fals. dar nu imi iese. inca.
    bafta oricum. macar uneia din noi doua sa ne iasa bine.
    salutari din ardeal😉

  10. krossfire spune:

    Pentru unul dintre ganduri iti recomand iRiver sau Cowon !

  11. Roxana spune:

    Hey zunny sunny. :hug: Corect, o bere sau un shot de tequila.🙂

  12. Roxana spune:

    @Mihai: munte? in octombrie? nu merci, mi-am nenorocit destul rinichii pe Rarau si prin Vama Veche. :))

  13. Roxana spune:

    Am citit cartea. A fost simpatica, mi-a placut. Intre timp, am recurs la Scrisori de dragoste a lui Drumes.🙂
    Eu stiu daca sunt cealalta „tu”? Sa stii ca oamenii care se aseamana se aduna, deci o fi posibil. Ma bucur de vizita si te mai astept pe aici.😀

  14. Roxana spune:

    Kross, you play dirty.😀 Multam!

  15. teooodora spune:

    Scrisoare de dragoste nu scrisori ;))
    foarte faina si aia.citit.
    have fun😉

  16. Lory spune:

    si invitatie la vals a aceluiasi Drumes e nemaipomenita…si de genul asta ar mai fi dama cu camelii, variatiuni enigmatice, nunta in cer…si imi mai scapa acum o gramada:)

  17. Roxana spune:

    Sper sa-mi permita timpul sa citesc toate recomandarile.😀

  18. Moniq spune:

    I like u..as a writter of course..🙂..God! ..oare cata lume isi tine chitara dupa sifonier si dorinta de a invata tot acolo?..yap! me too! Am uitat sa ma prezint..sunt „o alta Roxana”..uneori..

  19. Musli spune:

    Cateodata fiecare avem o stare naspa, de singuratate, de retragere…dar totul trece un cui scoate pe altul

  20. Roxana spune:

    Moniq :

    ..oare cata lume isi tine chitara dupa sifonier si dorinta de a invata tot acolo?..yap! me too! Am uitat sa ma prezint..sunt “o alta Roxana”..uneori..

    Foarte multa lume, Moniq, foarte multa lume…

    Musli :

    Cateodata fiecare avem o stare naspa, de singuratate, de retragere…dar totul trece un cui scoate pe altul

    Intr-adevar, insa e bine ca mie imi trec repede starile de acest gen.😀

  21. Toamna eu asa ma simt.. nu stiu de ce cerd ca de la vremea care nu prea ma imbina sa ies afara .. dar ma mai inveselesc in week-end:D

  22. Roxana spune:

    Anticelulitice :

    Toamna eu asa ma simt.. dar ma mai inveselesc in week-end:D

    Toamna sunt fucked-up in majoritatea timpului.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] om şi am momente de slăbiciune. Rare, recunosc, dar le am. Am dat însă peste un articol mai vechi, care mi-a deschis ochii asupra faptului că m-am schimbat la aproape 180 de grade. Pentru mine, în ziua respectivă: visele erau un teren minat, rănile se vindecau încă, nu […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
