[Dana5]Pauză. Poezie. Inspiraţie

Observ că toată lumea a plecat: şefa, cele două proaste, Maia. Toată lumea mai puţin George. El a adormit cu căştile pe urechi. O fi ajuns la Metallica-Mamma said. Mai mult ca sigur a preferat să închidă ochii şi să nu plângă. Îl emoţionează melodia aia de fiecare dată. Mă-sa e moartă, poate din cauza asta. Şi George e bolnav, ca mine. Mi-a povestit că singura lui iubire s-a măritat cu frate-su şi el a trebuit să înghită. De atunci nu a mai avut o relaţie ca lumea. E în fiecare zi cu alta, dar îl văd aşa singur…



Şi eu cum sunt? Singura mea iubire a plecat, ne-am făcut unul celuilalt un jurământ pe care eu l-am păstrat. El nu ştiu. Mi-a zis că vine în cel mult zece ani după mine. Aproape că au trecut şi el nu mai apare.
Proastă mai eşti, Dana. Proastă mai eşti…
Mă enervez şi intru înapoi în biroul meu. Îmi mai pun o porţie de cafea, fără zahăr. Pun mâna pe laptop, privesc tastatura şi încep să scriu. După cinci minute, mă opresc. Citesc ce-am scris:
Să-ţi beau cu nepăsare
Ultimul strop de libertate?
Nu…
Azi mai primeşti o şansă,
Dar te închid în colivie.
Adio!

E clar, am nevoie de tratament până nu o dau in autoflagelare. Aş citi o carte, dar mai am câteva ore la dispoziţie pentru articol.
GATA!Revino-ţi, fă-ţi treaba şi pleacă acasă. Ţi-ar prinde bine câteva ore de somn…
Îmi pocnesc degetele mâinii stângi, mi le prind cu cealaltă mână şi le îndoi. La fel fac şi cu degetele de la mâna dreaptă. Mă poziţionez comod pe scaun, trag laptopul mai înspre mine, îmi trântesc pe ochi ochelarii. Mă gândesc la ce faţă de inteligentă am. Îmi vine să râd. Mă abţin. Privesc spre ecran, adjustez luminozitatea în aşa fel încât să fie complementară cu lumina chioară a becului.
Îmi las degetele moi pe tastatură şi încep… Tac, tac. Tac, tac. Tac, tac.
Merge treaba ca unsă. Au trecut mai bine de treizeci de minute şi eu continui să scriu. Încep să prind curaj.
De aici, totul depinde de talentul tău. Doar eşti mare jurnalistă, Dana…

Comments
11 Responses to “[Dana5]Pauză. Poezie. Inspiraţie”
  1. krossfire spune:

    But the meeetaaal ? The monsteeers ?

  2. Roxana spune:

    @kross: no metal, no monsters. yet :))
    p.s. verifica-ti adresa de e-mail, trebuia sa primesti cateva mesaje de pe grup. we need feedback, dude.🙂

  3. Mammadou spune:

    C’est pas du heavy-metal et des gargouilles ce soir…Dana est seule,avec aucune autre pour raconter ce qu’elle a dans l’ame. L’amour perdue que est oublie comme le livre qui a tombe derriere le lit…on arrivera le temps pour trouver la pouvoir de revenir et de commencer a vivre toutes les reves et les moments d’amour perdus pour plusieurs ans. C’est pas trop tard…10 ans,20 ans…la seul limite vraie est dans sa couer, et elle peut garder son amour contre toutes les problemes de sa vie horriblement simple ou repetitif.Son amour est protégé, fermé dans la cage que son être tout entier est devenu.

  4. Roxana spune:

    @Mammadou: intr-adevar, Dana e captiva in son propre desire. C’est le temps pour changer l’histoire de sa vie, choisir un autre chemin, mais elle hesite, c’est pour ca qu’elle est desole. Mais tout va changer, je t’assure, cher ami.😛

  5. Eu cred ca George a avut noroc chior ca a scapat de belea si ar trebui sa-l compatimeasca pe fratele lui .
    E cam lung juramantul asta pe zece ani , puteai sa-l faci si tu pe 5 sau chiar pe 7 .😦

  6. Roxana spune:

    😐 lasă pe 10, să am ce mă întinde.🙂

  7. Roxana :
    lasă pe 10, să am ce mă întinde.

    Nu ar putea sa fie macar 9 , ca poate in anul zece se intampla neprevazutul si are fata remuscari ca nu si-a tinut legamantul ?😉

  8. myhay_08 spune:

    @R.I. Ce-ti spune tie ca nu o sa-si tina fata legamantu ?
    @Roxana&Mammadou Mai sunt si altii care este pricepatori de francize… About dana, nici George nu cred ca arata rau :> :> who knows (parca as fi un tip de la matrimoniale :)) )

  9. Roxana spune:

    Mihai: :)) ei parcă. George e prea metalist pentru ea. =)))

  10. myhay_08 spune:

    @Roxana : (parere mitocaneasca aruncata asa la gluma … deci repet A NU FI LUATA IN SEAMA URMATOAREA PARERE) Dana asta pe langa ca vorba aia daca o tine tot asa moare fata mare, mai e si pretentioasa, apai zau ca nu ma mai joc asa :))

  11. Roxana spune:

    @Mihai: am specificat ca se iubisera o vara intreaga. :)) Nu moare ea fata mare. Nu mai e de 10 ani.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
