Scrisoare catre un blog

Dragul meu blog,
Se pare că mi-am încălcat promisiunea de a te face un blog de nişă, axat doar pe literatură, scrieri personale şi cărţi & filme citite, respectiv vizionate.
Acum câteva luni începeam aşa.
Acum am cam deviat de la subiect. Nu ţi se pare? Voiam să-mi scriu în tine o parte din mine, o mică parte ce-i drept, dar voiam să fie doar părticica aceea de artist amator. Şi n-am reuşit. Am ajuns să scriu despre istorii, despre oameni care nu merită amintiţi aici, printre versuri, rime, strofe şi pasaje de proză.
Am ajuns să scriu şi două-trei bucăţi jurnalistice.
Uneori mi te-am însuşit drept jurnal, rar, ce-i drept. Dar am cutezat şi asta mă face la fel de vinovată.
Am promis că mă voi implica numai în ceea ce ţine de scrieri, literatură, cultură. Şi am ajuns să mă implic şi in carrier-building, în political talk, în tâmpenii cu care mi-am jurat la început să nu te pătez.
Dar mi-am revenit, să ştii. O să continui să scriu doar lucruri care ne privesc pe noi şi pe cei dragi nouă.
Oare o să te mai urmărească lumea şi o să te mai comenteze?
Nu ştiu să-ţi răspund, dar măcar ne avem reciproc şi o să fim fericiţi în lumea noastră.
O să-i facem loc şi „lui”. Nu vreau să crezi că l-am găsit, e prea devreme de spus asta, însă avem prea multe în comun şi e păcat să ne pierdem. Şi sunt sigură că o să-ţi placă. E aşa, ca noi.
Două picături de ploaie care cad în direcţii diferite. Însă direcţia nu ar trebui să ne despartă, direcţiile noastre, diferite, aşa cum sunt, ne unesc.
Promit în iarnă să am grijă de el, aşa cum am avut grijă şi de A. anul trecut, până în februarie. Apoi ai venit tu pe lume şi A. a plecat, dar mi-a lăsat în dar inspiraţia pentru a te ridica pe tine.
Şi ai devenit un blog simpatic, ai cititori, ai vizitatori zilnic, ai comentarii, mă ai pe mine. Ai tot ce îţi doreşti.
Ştiu că ţi-ar plăcea să fii printre primii în clasament, însă e devreme. Ai timp să creşti. Promit că am să te umplu cu scrieri de îndată ce ajung în Iaşi. Am să merg în Sage, pentru că acolo îmi place să-mi scriu ideile. Îl luăm şi pe tosh posh, îl conectăm la internet şi gata! Avem tot ceea ce ne trebuie.
Îmi pare rău că nu am fost aşa cum am promis la început, însă îmi voi răscumpăra greşeala prin cuvinte, nu fapte. Ţie îţi plac mai mult cuvintele.
Am să te hrănesc cu ideile mele, mesajele lui, dar promit să nu fiu cheesy. Ştiu că eşti un blog cu principii, un blog care se respectă.
O să avem grijă din nou unul de celălalt.

Cu drag,
autoarea ta pierdută printre rânduri.

* * *
(Aşa sunt eu, mult prea complicată…)

Comments
12 Responses to “Scrisoare catre un blog”
  1. Mister Devil spune:

    Foarte simpatica autoarea pierduta printre randuri!

  2. Mammadou spune:

    Poate creste si blog-ul ca Fat-Frumos…cat alte blog-uri in 7 ani. Mie imi plac lucrurile scrise aici si de aceea revin mereu cu placere. Si e OK sa fie un blog de nisa, pentru ca eu vad blog-ul in primul rand ca pe ceva personal si de aceea e bine sa-l umpli cu ceea ce iti place, cu cei pe care ii placi si cu ceea ce te reprezinta. All that we live might be just a dream within a dream…so it’s useful to keep a record of what we dreamt last night ;)) …and not to be cheesy (at least not too cheesy :)) ).

  3. Roxana spune:

    Mammadou :

    Poate creste si blog-ul ca Fat-Frumos…cat alte blog-uri in 7 ani. Mie imi plac lucrurile scrise aici si de aceea revin mereu cu placere.

    Hey, thanks. De obicei primesc aprecieri in privat, prin e-mail ori face to face, dar rar pe blog.😛

  4. Dan Ropalidis spune:

    Felicitari pt blog. foarte tare:)

  5. Roxana spune:

    @Dan: merci. am sä te vizitez in curánd, am väzut cä te am la friends in „toateblogurile”.😛

  6. myhay_08 spune:

    De observat ca ti-ai schimbat „nickul” cu care iti comentezi pe propiul blog, de observat si modul frumos in care ai scris articolul de mai sus, de observat ca scrisoarea n-are data si nici locatie. In rest ce putem spune, e bine s-auzim ca te implici asa puternic in blog, nu e neaparat sa scrii numai despre x si y treaba, adica pana la urma blogul poate sa le primeasca pe toate, publicul poate sa le guste pe cele care i plac, si tot publicul poate sa le comenteze pe cele la care simte ca are ceva de spus sau de adaugat. Adica sincer, nu este nimeni (cred ) obligat sa citeasca blogul tau si sa comenteze aici, regula ce-a mai simpla fiind , „nu-ti place… nu te uita” .

    Cam asta ar fi parerea mea pe azi …

  7. Roxana spune:

    @Mihai: E septembrie. I like changes. Imi place sä mä tin de cuvánt in ceea ce priveste blogul.
    Keep in touch.😛

  8. krossfire spune:

    Ar fi fost fain un raspuns pe scurt din partea blogului, un fel de ”Bine, bine..dar fa-mi un update” sau ceva in genul😛

  9. myhay_08 spune:

    @ Krossfire (big K ) ar fi fost, insa mult mai frumos ar fi fost ca toate commurile sa fie luate, sau macar luat din fiecare cate putin, adunat si construit ca raspuns al blogului :>

  10. Roxana spune:

    @Kross: de o sáptámaná zic cá-i fac update la wordpress versiunea 2.4.8. Probabil will happen soon, that update.🙂
    @Mihai: Cred cä prefer un mesaj ín e-mail läsat de blog: „My dear owner, now what the fuck are you doing to me?” =))

  11. Raspunsu' Blogului tau spune:

    Pai, sincer vorbind nu ma deranjeaza, draga mea, adica pana la urma tu ma detii pe mine, nu eu pe tine, si eu sunt al tau, deci poti sa-mi faci ce vrei. Acuma ca ti-ai cerut scuze public, asta e , nu te-a obligat nimeni si nimic. Sper ca Mammadou are dreptate, si-o sa cresc intr-un an cat alte multe bloguri in 10, si cu ajutorul tau o sa invat intr-un an, cat alte multe bloguri in 100, si-o sa am vizitatori intr-un an, cat alte multe bloguri in 1000 si-o sa fiu apeciat intr-un an cat alte multe bloguri 10000. Insa toate astea numai cu ajutorul tau.
    Uite asa, ajung sa ma intind, ca toate comenturile alea istete pe care le lanseazaa cate un vizitator, „abonat” pentru ca deja , observ cum imi sunt maltratate HTML-urile de vizitatori care, scriu tot mai des, si mai mult, si trec zilnic „pe mine” si asta datorita maiestriei tale, bine-inteles ca nu putem sa nu-ti recunoastem talentul. Sunt si vizitatori care trec pentru prima oara, si apoi se „lipesc” de „mine” si raman aici, si ma viziteaza poate si de 3-4 ori pe zi.

  12. Roxana spune:

    @my blog: =)) bai, nu stiam care esti, pana n-am vazut ip-ul si adresa de e-mail. =))
    ma gandeam ce naiba imi apare la commenturi.
    merci (n-am sa-ti dezvalui identitatea), am ras azi cat pentru o saptamana. Nice surprise, too.
    By the way, Mammadou are dreptate in multe privinte, sa stii. Probabil pentru ca ma cunoaste foarte bine. ;))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
