News zone

Hai să vorbim despre ştiri – news sau cum le mai spuneţi voi. (Asta ca o mică pauză de la seria de blogosfera stories 🙂 ).
Personal, nu sunt fană ştiri, poate pentru simplul fapt că unele sunt nişte idioţenii mai presus de limita admisă. Am făcut greşeala să mă abonez la newsletter protv site – BIG mistake şi acum primesc unşpe mii de spam-uri pe e-mail. Ce să-i faci? Orice acţiune în viaţă se plăteşte.
Dacă am totuşi chef să citesc ceva sau să aflu vreo ştire, apelez cu încredere la motoarele de căutare gen yahoo sau google.
Dar destul despre mine. Să vorbim despre alţii.

Alţii preferă twitter-ul ca news launcher.
Alţii, precum Somnulescu preferă www.niuzer.ro .

(Nu, nu e reclamă. Hai să-i spunem recomandare. 🙂 🙂 🙂 )
* * *

Şi dacă tot am amintit de twitter, cred că sunt singura care nu şi-a dat seama că twitterul a căzut ieri câteva ore. Seara am aflat şi eu de la ceilalţi. Ar trebui să mă simt out-twitter-group? 🙂

Comments
2 Responses to “News zone”
  1. somnulescu spune:

    cand a cazut twitterul lumea a intrat in panica, pentru prima data chiar trebuiau sa vorbeasca fata in fata si nu prin twitter 😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
