Blogosfera – story no. 1

Aveam chef de scris ceva amuzant şi, ca să nu aştept toate replicile mi-se-rupiştilor de pe twitter, m-am decis să scriu povestioare despre blogosferă.

Story no.1

A fost odat’ ca niciodată, pe când internetul transforma copiii în jucători profesionişti de WOW, într-o mare împărăţie cu o reţea www bine pusă la punct, un împărat. Bloggerii-ţărani îl iubeau mult şi îi rosteau cu multă admiraţie numele, atunci când aveau de cerşit bannere şi link-exchange. Blogger-Împărat era fericit în blogosferă, doar avea cea mai tare împărăţie-blog din lume.
Într-o zi, la poarta paginii de „audienţe publice cu B.I.(Blogger-Împărat)”, un blogger-ţăran, necăjit, i-a lăsat un comment:
„Măria-ta, World-Wide-Web-ul Tău, Blogger-Împărat, am familie mare, viteză de net mică, iar eu şi copiii mei, bloggerei în devenire, nu ne putem descurca. Am venit la Măria-Ta pentru a cere un link-exchance, aşa poate am şi eu mai multe vizite pe blog şi poate blogspot şi google îmi dau şi mie niscaiva cenţi să-mi iau un domeniu. Ştie Măria-Ta că „famelia mare, remuneraţia mică” cu trafic mare se ţine.

Blogger-Împărat, marcat de tragico-dramaticul comment lăsat la poarta Sa, a decis să-l primească pe blogger-ţăran sub aripa lui:
„B.T., nu-ţi fă griji. Ca mare blogger ce sunt şi mărinimos din cale-afară, am să îndrept situaţia. Uite, ai un link-exchange din partea mea. Tot ce trebuie să faci este să mergi la împărăţia lui Traffic-Împărat şi să-i ceri să te înscrie acolo. Mulţi proşti îţi vor vizita blogul, dar poate aşa comerţul cu comment-uri poate o să meargă mai bine.”

Blogger-ţăran a fost fericit când a primit un pingback pe blogul său şi comment-ul de la Măria-Sa, B.I.
Scris şi făcut! B.T. a accesat degrabă blogul lui Traffic-Împărat şi i-a lăsat întocmai un comment:
„Traffic-Împărat, Blogger-Împărat îţi cere să mă înscrii şi pe mine cu blogul meu, sunt un umil cultivator de commenturi, îmi câştig pâinea hoinărind pe blogurile altora şi lăsând commenturi, poate-poate îmi vizitează şi mie careva blogul.”
Traffic-Împărat i-a răspuns:
„Cine eşti tu, blogger-ţăran, să vii la mine şi să-mi spui să fac întocmai cum dictează B.I.? Nu ştii că suntem în război? Piei din blogul meu, wannabe-ule!
Orice comentariu va fi automat şters!”

Blogger-ţăran s-a simţit călcat în picioare. A accesat din nou blogul lui B.I. şi i-a lăsat un comment:
„Măria-Ta, T.I. nu m-a primit, m-a izgonit şi m-a plasat la ignored users. M-a jignit făcându-mă wannabe blogger. Mi-ai promis că mă iei sub aripa ta. De ce mi-ai înşelat încrederea?”

Blogger-Împărat nu i-a aprobat comment-ul. Blogger-ţăranul citea zilnic: „your comment still awaits moderation.”
Supărat, s-a dus la blogo-crâşmă şi şi-a înecat amarul într-o bere virtuală. A decis să-i declare război. Cu ajutorul unei conferinţe a strâns mai mulţi blogger-ţărani care îi împărtăşeau ideile.
De atunci, până în ziua de azi, continuă războiul. Toţi se chinuie să întreacă blogul lui Blogger-Împărat. Până acum, doar Negru-Împărat a reuşit. Bătălia se dă la castelul din vârf.
Singurul câştigător este Traffic-Împărat care îşi ia banii, făcând publicitate războinicilor blogosferei.

* * *
🙂 🙂 🙂 😀 😀 😀
(to be continued după 5 august…)

Comments
14 Responses to “Blogosfera – story no. 1”
  1. strelnikov spune:

    deci cum era cu portocala mekanica?:)

  2. Era / se făcea că e un film foarte bun d.p.d.v. al impactului psihologic. 😀

  3. krossfire spune:

    E simpatica povestirea dar tot in stil basm e. Acum se lucreaza mult mai subtil si obscen 😛

  4. eram în transă. simţeam nevoia să creez ceva . :))

  5. Krossy: i was bored. what to do, then? 😦

  6. teodora spune:

    scrii frumos…chiar daca esti stangace 😛
    citesc de ceva vreme ce zici tu pe aici si vad ca ai „condei”.
    referitor la ultimele postari…hmm ..punch me in the face but i liked u better when u were sad and chasing butterflies 😛
    discutiile despre tehnologie…tss..they give me nervs :))

    „they say it’s the rock way… i say it’s the only way”

  7. Crissu, numele de Teodora nu te prinde bine :)) .
    Am un alt loc unde îmi scriu amarul. Blogul vreau să fie puţin mai plin de viaţă. 😉

  8. crissu spune:

    ups….busted …palarie-ntr-un picior, ghici ciuperca ce-i ? =))
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA …..plin de viata despre internet ?
    io stiu kindere ca le ai cu astea (si in schimb io-s varzzzza)…dar partea artistica te prinde mai …fie ea si emooo :P….cred ca ar fi timpul sa recunosti….=))
    e pt mine ca politica pt tine :-”
    „si …prefer sa stau in intunericul curat decat in sentimentul luminat al vietii in pacat”
    mi-i dor di 29:*:*:*

  9. Crissu: vezi că ai un virus în PC. Da, şi mie mi-e dor de C12, but what the hell? Am stat 9 zile în C11, destul de aproape. See you la o bere în feifer. 😀

  10. stava spune:

    ai tema ca a mea 😦
    btw. nice article

  11. Roxana spune:

    @stava: 🙂 🙂 thanks, i guess.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
