Furtună de iubire…

Pierce_me_by_moonangellove

* * *
„Zâmbeşte!”,
îmi şopteşte
în ureche
o voce caldă.

Te-aş asculta,
dar azi, ca niciodată,
raţiunea mi-e-ncleştată
de dulcele sfârşit.

Durerea din jur
îmi stinge focu-n care
ardeam cu patimă.
– o lacrimă – .

* * *

„Revino-ţi!”
– aş vrea -,
însă EL nu mă lasă.

Sărută-mă!
şi prinde-mă în plasă,
n-a mai rămas nimic din mine.

Ridică-mă!
sunt o nimfă ce are să devină
un fluture prin tine.

Ucide-mă!
nu vreau să fiu aruncată
în închisori de nostalgie.

Salvează-mă!
nu vreau să fiu un chip fragil,
oglindit în ochii tăi negri.

Iubeşte-mă!
aşa cum doar tu poţi s-o faci,
fiindc-am uitat cum e să iubeşti.

Stinge-mă!
cu mâna ta trecută peste ochii mei,
fiindc-am uitat cum e să trăieşti.

Alungă-mă!
sunt doar blesteme, furtuni,
fulgere şi ploi ce vin să te atace.

Sărută-mă!
şi-apoi trădează-mi buzele,
căci dor când sunt în preajma ta.

* * *

Iubirea
nu-mi sună a bine
Şi totuşi
strânge-mă de mână.

Mi-e frică:
de mine,
de tine,
de noi.

Mi-e frică
de fericire…

* * *

( Absenţa ta mi-e inspiraţia.)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
