Advertising

Nu sunt adepta stilului „fă reclamă” decât dacă este ceva care să merite cu adevărat.
Azi însă, pe lângă nervii pe care i-am avut toată ziua şi nevoia de a mă detaşa, mi-am amintit de Beck’s. Aveau un site simpatic, dar am găsit ceva şi mai simpatic de la ei.
Beck’s Beer . com .

Mi s-a părut o idee foarte drăguţă de site, în primul rând, pentru că momentan caut o sursă de inspiraţie pentru a face un site şi, deşi nu cred că la cunoştinţele mele de începătoare ar fi posibil să realizez ceva de genul, merită măcar să-l fac cunoscut.
Mi-a atras atenţia pentru joculeţele simpatice pe care le are, pentru faptul că e printre puţinele site-uri care arată că le pasă de consumatori.
No comment. Un site foarte fain pentru o marcă de bere. Daţi un click şi enjoy it. 😉

Becks_Doors_800x600

Comments
7 Responses to “Advertising”
  1. iamafrog spune:

    Aha. Chiar ca foarte reusit site-ul.

    ;))

    Becks- one of my fav beer 😛

  2. krossfire.ro spune:

    In onlineul romanesc sunt putine idei creative care merita iar asta e una simpatica 🙂

  3. e simpatică tocmai pentru că nu e românească. 🙂
    nu zic că nu sunt românii creativi, însă advertising-ul e înţeles total greşit la noi şi de obicei e de prost gust.

  4. Sagy, spune:

    Bun site-ul, pacat ca nu-mi place marca asta de bere. In peisajul romanesc, si ramanand la bere, mi-a placut cel de la Timisoreana!

  5. ha, Timişoreana. da, e bună.
    Eu eram fan Stejar, dar de când l-au făcut de 5%, tot timi e la putere. 😀

  6. Drace spune:

    Haha: You must be at least 21 years of age to experience Becksbeer.com… teoretic nu trebuia sa stii despre ce e vorba pe site. :))

    ………………………………
    Amintirea cu albina o am si eu, printre primele, poate chiar prima, oricum, eram foarte mic… si nu sunt alergic.

  7. Sssst, am 20 de ani şi 3 luni. Practic 21. 🙂
    Da, hai să nu mai vorbim de insecte cu ac… 😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
