Strada mea…

together

Strada mea
A fost cândva,
Nu va mai fi,
Fiindc’-ai păşit şi tu.

Strada mea
E-a noastră acum,
Răspândind parfum
Cu gust de fericire,
Răspândind iubire,
Fiindc’-ai păşit şi tu.

Strada mea
A fost cândva
Plină de uscături.
Acum pomii au muguri
De-un verde crud,
Fiindc’-ai păşit şi tu.

Şi te-am primit
Pe strada mea,
C-un zâmbet larg.
Te-am aşteptat în prag,
M-ai zărit şi ai venit.
Şi mi-ai promis atunci
Că n-am să mai fiu
– vreodată –
Singură pe stradă.
Şi strada mea
E-acum a noastră

***
(visual poetry.)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
