Le roi est mort! Vive le roi!

Dimineaţă m-am trezit cu o durere de cap îngrozitoare. De ce? Lumea vuia în jurul meu, agitaţie, ştiri peste ştiri, bocete @ TV.
Nu bag în seamă totuşi ceea ce se petrece în jur şi îmi iau micul dejun. Deschid computerul -> yahoo mail -> yahoo messenger.
BAD MOVE!
Zeci de offline-uri, link-uri către site-uri, „Michael Jackson a murit!” , „Michelle Jackson est mort!”, „Sudden death of Michael Jackson!” etc.
Zic în gândul meu „Odihnească-se în pace” şi dau să deschid tv-ul.
BAD MOVE! din nou!
La TV până şi cele mai amărâte canale de televiziune îşi transpuneau pe sticlă bocetele şi regretele. Toată lumea era agitată şi şocată că a murit Regele muzicii Pop.
People, nu ştiu cum să vă spun, dar Regele muzicii pop avea cancer la piele, deci mai devreme sau mai târziu oricum se stingea. Ok, s-a simţit în stare să plănuiască un concert în Londra, dar n-a fost să fie. Şi hai să fim serioşi, câţi români s-au înghesuit să dea $25,000 pe un bilet la concertul lui? Puţini, nu?
Şi-atunci de ce să fim ipocriţi şi să spunem cât îl iubim noi şi îi iubim muzica. Dacă ar fi aşa, am cumpăra albume şi bilete la concerte, nu ne-am mulţumi cu download-uri ilegale şi show-uri vizionate pe youtube. 😉
Ce-a rămas în urma morţii starului? Mulţi ipocriţi care au ieşit după „ploaie” să-l bocească, posibilităţi de creştere a rating-ului pentru televiziunile muritoare de foame, datorii de $ cu foarte multe zerouri şi 3 copii fără tată. Şi muzica pop mult mai săracă.
DAR să lăsăm omul în pace, altfel o să se zvârcolească-n mormânt de cât de mediatizat este.

Din partea mea ajunge doar un R.I.P. şi un videoclip cu o piesă care, după părerea mea, e printre ultimele de calitate:

Comments
2 Responses to “Le roi est mort! Vive le roi!”
  1. andrei spune:

    Hai, bre, chiar am ajuns să facem post-uri cu același nume?

  2. oh my god… nici nu am băgat de seamă. 😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
