Build your own star

Pagină de Jurnal! Aviz amatorilor!🙂

De ieri am o stare euforică. Şi tind să o răspândesc în jurul meu. Ceea ce e bine.
Rezumat: aseară în tavernă, apoi somnit 4 ore şi trezirea! Azi foarte multe ore petrecute cu e-team-iştii în ceea ce ne-a plăcut să numim Teambuilding. Mai vreau!😀

Posibile explicaţii ale energizării mele:
~ un el. (?_?)
~ gradele excesiv de + + + . (^_^)
~ mi-am revenit. (😐 )
~ lost my mind. (😀 )
~ schimbare. (🙂 )
~ cola. (*_*)
~ cafea. (*_*)
~ altele. (^_^)

Prietenii decid probabil. Eu nu ştiu ce să mai aleg. Sunt plină de energie şi am chef să demonstrez tuturor tot ceea ce pot. Şi adevărul e că am potenţial, sunt multi-funcţională şi mă simt mândră.
Pierdut modestie. Nu o vreau înapoi.😀
Îmi place să apreciez, să muncesc şi să fiu recompensată pentru munca mea.
Îmi place să se investească încredere în mine pentru că o merit.
Îmi place să fiu eu însămi.

Şi mi-ar plăcea ca oamenii din jurul meu să gândească la fel. Nu e nimic rău în a fi puţin mai optimist. Atâta timp cât îţi dai interesul, nu vei fi dezamăgit în ceea ce faci.
Fii optimist!😉
Construieşte-ţi singur norocul şi desenează-ţi singur steaua!
Bun venit în lumea mea!
build_your_own_star_by_cmil

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
