Blind

Blind sau cum mă consideră unii!
De ce? Pentru că nu îi am pe zoso şi pe cabral în blogroll, pentru că nu îi citesc.
Sunt bloggeriţă şi cum de-mi permit să nu dau un ochi pe la ei ?! ?! ?!
Azi m-am săturat să şterg comment-uri porcoase la adresa blogului meu „expirat” ~ ce să-i faci, e pe poziţia 2679!
Dacă m-aş dedica exclusiv blogului, l-aş optimiza pentru motoarele de căutare şi eventual mi-aş face o reclamă prin spam, poate că ar mai sălta câteva poziţii bune. La începuturi era şi pe la poziţia 1000 şi ceva. Deci se poate. Dar asta era înainte să mă implic şi în alte activităţi în cadrul facultăţii şi în afara ei.
Aşa că celor care afirmă că blogul meu nu merită citit le recomand de pe acum să mă scutească de vizitele lor sictirite. Şi dacă vor să fie aşa de critici, atunci să-şi facă un blog, să nu se mai semneze cu nume şi adrese fictive. Dar e bine să critici din umbră ceea ce nu ştii.
De ce nu înţelegeţi că blogul acesta nu are un scop publicitar? Nu vreau să scot bani de pe urma lui. Tot ce vreau este să am spaţiul meu în care să pot scrie, pentru a mă relaxa.
Spuneam într-o pagină că atunci când nu te poţi face auzit, scrie. Cine ştie, poate într-o zi lumea te va citi.
Înţeleg că vă supăraţi, v-am lezat în vreun fel cu articolele mele, poate au prea multă corectitudine gramaticală, iar voi nu o puteţi duce, cine ştie?
Prefer să am 10 cititori care să aprecieze fărâma de idee pe care le-o împărtăşesc decât 100 neinteresaţi.
Şi îmi pare rău dacă tu cauţi „cât de caldă este apa la mare” şi ajungi pe blogul meu. Acesta este un blog de scrieri personale, literatură, eventual monologuri ridicate la un alt nivel.
Sfatul psihologului: bagă un termometru în apă, poate afli.😉

Şi în legătură cu lipsa mea de interes în legătură cu zoso & gaşca de bloggeri de top, sincer am intrat o dată pe blogurile lor. Dar nu am găsit ceva interesant pentru mine. Politica nu-mi place. Îmi plac revoluţiile şi asta e altceva ~ se numeşte pasiune pentru istorie.😀

Acestea fiind spuse, vă recomand să mă citiţi doar dacă vă interesează conţinutul.
Mulţumiri anticipate!

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
