7 seconds…

On_Time_by_TIME_24

„It’s not a second, 7 seconds away” spune cântecul.
Mie-mi pare că sunt mai multe. Oare cât mi-ar lua să formez un număr de telefon, să aştept „dialing” şi să-mi răspundă vocea de care am nevoie?
Mai mult de 7 secunde, cu siguranţă.

Oare cât mi-ar lua să-mi formez o imagine despre cineva şi să mă gândesc la persoana respectivă?
Mai mult de 7 secunde, nu încape îndoială.

Oare cât mi-ar lua să apuc un pix şi o foaie şi să scriu un nume important din viaţa mea?
Mai mult de 7 secunde.

Şi câ mi-ar lua să realizez care a fost cel mai frumos moment din viaţă?
Peste 7 secunde.

Iar dacă mă gândesc că ar trebui să salvez pe cineva, nu aş reuşi în doar 7 secunde.
Ca să cer ajutorul, mi-ar trebui mai mult de 7 secunde.
Un sfat nu l-aş putea da într-un timp atât de scurt.
Dacă ar fi să-mi pună cineva capăt vieţii, i-ar lua mai mult de 7 secunde.
Un zâmbet nu ar fi zâmbet dacă ar dura doar 7 secunde.
Un sărut ar fi fără rost într-un timp atât de scurt.
O lacrimă ar fi fără înţeles, fără sens.
Nicio emoţie, niciun sentiment nu ţine puţin. Nu ar trebui.

Şi totuşi, lumea e grăbită. Şi totuşi se întâmplă lucruri în doar 7 secunde. Şi noi le permitem. De ce?
Răspundem în 7 secunde, gândim în 7 secunde, zâmbim, plângem, glumim, condamnăm.
„7 secunde” e expresia timpului foarte scurt.
Lumea şi-a scris pe zid „7” şi acum i se închină. Dacă „666” e semnul fiarei, atunci „7” e semnul omului contemporan.
Ai temă de gândire azi: câte poţi face în 7 secunde, adică într-un timp foarte scurt, deşi ai avea toate minutele din lume să nu te grăbeşti.
Aşa că treci în continuare pe lângă bătrânul care se stinge din viaţă şi ignoră-l. Ignoră în 7 secunde tot ceea ce ar rebui apreciat, băgat în seamă.
Deschide ochii, poate vei vedea frumuseţile lumii ăsteia şi nevoile ei. Şi poate că viaţa nu o să mai pară plictisitoare, poate vei vedea că e nevoie de tine, de implicare.

Enjoy the video! 😉

(azi prefer să fiu mai lentă, să nu mă grăbesc. Am nevoie nu de 7, ci de mult prea multe secunde. Stop the timer!)

Comments
2 Responses to “7 seconds…”
  1. Alexandra spune:

    Genial „Sin City”, unul dintre preferatele mele. ah:) interesant postul tau, la fel ca si celelalte.

  2. Merci.
    Da, Sin City= great movie. Să vezi şi Prometheus Triumphant: A fugue in the key of flesh. 😉

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
