Cum ajungi la mine part3

Partea a 3-a din „cum dai de mine pe internet” .🙂


universitatea al.i.cuza iasi fotografii – doar una.
camin cuza iasi – sunt mai multe.😀
ce sa-i scriu unui profesor pe diploma – de unde vrei să ştiu? abia am terminat anul 1
ce ai face daca ai trai vesnic – mi-aş căuta un loc de veci😀
cum arata nimicul – dacă afli, să-mi spui şi mie.
mi-e dor de ceea ce insemnam noi – şi mie🙂
istoric campus studentesc tudor vladimir – istoric vorbind, n-avem.🙂
cum unesc 2 melodii in winamp – în niciun caz cu blogul meu.🙂
pisica mea preferata-eseu – spor la scris.🙂

Comments
3 Responses to “Cum ajungi la mine part3”
  1. myhay_08 spune:

    Bun BUN !! am ras 5 minute…🙂

  2. @Mihai:🙂 nu eşti singurul. Eu am râs de fiecare dată când am văzut ce tag-uri îmi arată wp.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Luna iunie – search tags universitatea al.i.cuza iasi fotografii camin cuza iasi ce sa-i scriu unui profesor pe diploma ce ai face daca ai trai vesnic cum arata nimicul mi-e dor de ceea ce insemnam noi istoric campus studentesc tudor vladimir cum unesc 2 melodii in winamp pisica mea preferata Pentru o porţie de râs şi comentarii ironice ©pierdutaprintreranduri, revedeţi articolul. […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
