Cuvinte…

Citisem acum câteva minute postarea lui Somnulescu. Mai mult decât cuvinte?
Eu sunt dependentă de ele. Toţi suntem. Dar puţini recunoaştem. Dacă nu am avea darul vorbirii, viaţa noastră ar fi un semicerc, nicidecum un cerc complet.
Există momente când ai vrea să rosteşti acele cuvinte, e locul şi timpul potrivit, dar ele întârzie să apară.
Mi-am amintit de greşelile pe care le-am făcut sau le facem, atunci când nu ne străduim să comunicăm.
Câte cuvinte au rămas şi rămân nespuse în situaţii diferite. Şi câte cuvinte sunt spuse la nervi, negândite. Şi-atunci dăm cu şutul la raţiune şi sentimente, atunci suntem iraţionali şi ne este umbrită realitatea. Oamenilor le place uneori să stea într-o permanentă umbră. Nu înţeleg de ce se plâng unii că trăim într-o lume întunecată şi nu vedem lumina, când oamenilor le place întunericul, gândirea negativă, când se simt în largul lor dacă spun cuvinte negândite, dar gândite să rănească, în acelaşi timp.

Şi acum temă de gândire: Ce cuvânt i-ai spune la despărţire, fiind sigur/sigură că persoana iubită nu o să-l uite niciodată?

Şi ca bonus, o melodie pentru fiecare din noi:

Comments
3 Responses to “Cuvinte…”
  1. somnulescu spune:

    guano :X
    (@ultima intrebare, „m-ai dezamagit mai mult decat toti cei pe care ii cunosc pana acum” 🙂 )

  2. @ultima întrebare mă gândeam să-i spun ceva de genul: Cel mai bun lucru despre tine sunt eu. 🙂

  3. somnulescu spune:

    merge si asta 🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
