Leapşă de la Teo

Teo are chef să mă scoată din monotonia morcovilor de sesiune.😀
Deci:

Dacă eram o lună, aş fi fost – mai: i love spring.🙂

Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost – vineri… „vine vineri, iar începe fără tine”😛

Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost – aş fi fost noapte, şi nu zi🙂

Dacă eram un animal marin, aş fi fost – pisică de mare😀

Dacă eram o direcţie, aş fi fost – sens unic.

Dacă eram o virtute, aş fi fost – libertatea

Dacă eram o personalitate istorica, as fi fost – Vlad Ţepeş

Daca eram o planetă, aş fi fost – Marte

Dacă eram un lichid, aş fi fost – cafea cu lapte😀

Dacă eram o piatra, aş fi fost – Stâncile de pe Rarău😀

Dacă eram o pasăre, aş fi fost – rândunică

Dacă eram o plantă, aş fi fost – floare-de-colţ

Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost – însorită

Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost – chitară acustică

Dacă eram o emoţie, aş fi fost – fericire

Dacă eram un sunet, aş fi fost – Mi😀

Dacă eram un element, aş fi fost – chemical X :))

Dacă eram un cântec, aş fi fost – Stairway to heaven (Led Zeppelin)

Dacă eram un film, aş fi fost – Jeux d’enfants

Dacă eram un serial, aş fi fost – One Tree Hill :*my love*:

Dacă eram o carte, aş fi fost – Crimele iubirii – Sade 😀

Dacă eram un personaj de ficţiune, as fi fost – Rogue (X-men movies)

Dacă eram un fel de mancare, aş fi fost – inghetata cu aromă de pepene galben ;;)

Dacă eram un gust, aş fi fost – dulce-acrişor

Dacă eram o aromă, aş fi fost – aromă de migdale

Dacă eram o culoare, aş fi fost – negru

Dacă eram un material, aş fi fost – in😀

Dacă eram un cuvânt, aş fi fost – ambiţie

Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost – capul🙂

Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost – crazy eyes :))

Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost – hmm, istoria😀 (de psihologie m-am săturat🙂 )

Dacă eram un personaj din desene animate, aş fi fost – Lil (Ergo Proxy)

Dacă eram o formă, aş fi fost – un triunghi echilateral😀

Dacă eram un număr, aş fi fost – number 1🙂

Dacă eram o maşină, aş fi fost – Toyota

Dacă eram o haină, aş fi fost – o eşarfă (să strâng lumea de gât)😀

Next: Leapşa goes to: Impuls, Taz şi Star.

Comments
6 Responses to “Leapşă de la Teo”
  1. Sedated Angel spune:

    Cît de tare este postul,🙂 hai că m-ai făcut să zâmbesc și să mă întreb ce aș fi fost… Interesantă chestie , m-am destins puțin, mai ales că am stat cu capul în cursuri toată ziua. Baftă în sesiune🙂

  2. Hello. Mă bucur că am adus un zâmbet în plus. Merci şi baftă şi ţie la examene.😀

  3. Diana spune:

    Deci nu m-am putut abtine sa nu las un comment mia ales cand am vazut cate asemanari avem…f tare!!!

  4. Mă bucur că ai trecut pe aici.🙂

  5. Am luat-o! Multumesc.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
