Viziune de 20

Aţi observat vreo diferenţă atunci când aţi împlinit vârsta de 20 de ani? Sau sunt singura care s-a prins că dacă azi ai 19 şi mâine 20, mâine îţi vei schimba viziunea.
Şi nu-i doar din cauza prefixului, ci e din cauză că la 20 de ani îţi dai seama că eşti la un pas de sesiune, lumea se agită în jurul tău, nu ai predat practica, nu ai făcut toate portofoliile, ai examene în presesiune şi parţiale, nu ai timp, totul te presară şi nu te lasă să respiri.
Am împlinit 20 de ani cu prietenii, cu „familia”, în Tavernă.
Mulţumesc lui Radu & trupei pentru show-ul extraordinar care a coincis cu ziua mea, mulţumesc pentru „La mulţi ani!”-ul cântat, pentru timpul pierdut la noi la masă.
Mulţumesc prietenilor si „familiei” de aici: fetele de la 29( Lavinia, Mirela, Cristina, Ana), Ambro, Marius, Ina, Hevea, Andu. Şi celor care au lipsit, dar vor recupera: Carmen şi Lars.
Mulţumesc şi lui Stitch, Oana şi Anca, colegele mele de cameră, pentru tot şi pentru o zi foarte frumoasă.
Şi bineînţeles că mami, tati şi big brother au ţinut să-mi amintească schimbarea de prefix, iar prietenii de acasă, momentan în Cluj şi Bucureşti mi-au urat un zgomotos „la mulţi ani!” pe voci suprapuse. Urechile mele au scăpat cu bine. Pentru moment. 🙂

Am resimţit din plin înaintarea în vârstă, mai ales că în perioada asta sunt mai mult decât ocupată. Dar o să treacă. Aştept sesiunea. Şi apoi relaxare. Până în februarie.

Ca la 20 de ani, studentă fără griji, fără restanţe, fără bani. 🙂

Comments
9 Responses to “Viziune de 20”
  1. Mihail Simona spune:

    Eu am impresia ca, cu cat anii trec, cu atat ai mai multe griji si mai multe probleme. Cand eram mica vroiam sa fiu mare si acum vreau sa fiu copil din nou. Oricum fiecare etapa din viata are problemele ei, asa ca trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa frumoasa.

    La multi ani fericiti alaturi de cei dragi. Si in primul rand multa sanatate.

  2. Why was I not informed of this celebration? 😦

  3. Kordosoft spune:

    A fost superb… pacat ca nu am reusit de devin si eu o mica particica din prietenii tai…

  4. Because you were nowhere to find :)) .

  5. mulţumesc pentru urări.
    da, într-adevăr, fiecare etapă are bune şi rele, important este să păstrăm ceea ce ne este drag. fiecare perioadă este frumoasă în felul ei.

  6. Ambro spune:

    mmm… deci nu! omule! eu in calitate de cap al familiei trebuia sa fiu trecut primul. Apoi trebuie mltumit si staffului tehnic al Tavernei (Daniel, Spirache, Bogdan, Crenguta, Diana, Oana) care nu se supara cand rupem mesele si spargem sticlele de bere. C-asai in Taverna…

  7. ‘Aye, Aye, captain gramps. :hugs:
    TAVERNAtion ;;) .

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] merge mai departe la Dragos, Oana si Roxana. Possibly related posts: (automatically generated)ora […]

  2. […] lângă cei pe care i-am enumerat la ziua mea şi care se regăsesc aici, ar mai trebui enumeraţi câţiva oameni din Iaşi care mereu mă fac […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
