Căldură mare!

Îmi amintesc de Caragiale.
Începe să se simtă vara. Sau primăvara. Sau luna mai.
Şi încep să realizez că într-adevăr noaptea este ziua mea, altfel nu-mi explic de ce ziua nu pot învăţa defel, iar noaptea palierul etajului 1 îmi apartine.

Să nu fiu înţeleasă greşit, e ok să fie cald, îmi place, prefer căldură decât frig, dar uneori parcă e prea MULT!

Deja îmi imaginez un viitor scenariu: Oameni înghesuiţi pe 1m pătrat de umbră, leşinuri la minut, leşinuri pe categorii diferite de vârstă.
Nu e amuzant, doar că se acceptă un haz de necaz.
Abia aştept să văd cât de încet o să se mişte ambulanţa care s-a dovedit o cursă a ignoranţei. Pentru mai multe detalii, răsfoiţi episodul cu medicii din România şi serviciile lor urât mirositoare.😉
Da, aştept să văd cine o să aibă chef în sesiune să înveţe, când vor fi 35 de grade la umbră. Abia aştept să-i văd pe profii de la facultate cum îşi şterg frunţile din 5 în 5 minute cu şerveţele umede. Cine ştie, poate rămân fără stocuri şi am să mă ofer eu să le dăruiesc pachetul meu de wet wipes. Dacă alţii cară un an întreg cretă în buzunar doar pentru a se băga în seamă şi a fi „the savior” atunci când rămâne el profe fără cretă, eu de ce nu aş face la fel cu şerveţelele? Cine ştie, poate o să-mi pună o pilă la licenţă: „Aaaa, tu eşti fata care m-a salvat de la stinkness.” 🙂🙂🙂
Can’t wait! :))
Lăsând gluma, iată câteva sfaturi pe care vi le dau vouă, dragii mei cititori fideli şi simpaticii rătăciţi care caută programe carrefour, eseuri gata scrie şi altele:

1. Să aveţi mereu la noi apă plată sau minerală. Sucurile nu prea hidratează.
2. Consumaţi puţină cafea, ceai negru.
3. Consumaţi ceaiuri naturale.
4. Mâncaţi cât mai multe fructe şi legume cu conţinut ridicat de apă.
5. Îmbrăcaţi-vă lejer, în culori cât mai calde. (bine, eu port negru, dar nu am probleme.😀 )
6. Luaţi perioada asta suplimente de minerale. Ajută enorm.
7. Mâncaţi cel puţin o mâncare caldă pe zi.
8. Evitaţi aglomeraţia şi mijloacele de transport în comun.
9. Nu staţi prea mult în soare după ora 11, până în jurul orei 15, respectiv 16.
10. Faceţi duşuri scoţiene, dese. Nu ştergeţi cu prosopul apa de pe piele, e bine ca picăturile să fie lăsate să se usuce de la sine, pentru că pielea va fi hidratată.
11. Purtaţi o şapcă/pălărie pe cap/bandană sau apelaţi la o umbreluţă de soare.
12. Consumaţi mai puţin zahăr. Mai recomandată este zaharoza din fructe.
13. Ieşiţi seara sau dimineaţa devreme la alergat în parc.
14. Consumaţi cel puţin 2 litri de apă pe zi.
15. Aveţi grijă de sănătatea voastră, iar dacă mergeţi la bazin, asiguraţi-vă că apa este curată.😀
16. Folosiţi creme cu protecţie împotriva razelor UV.
17. Purtati ochelari de soare, preferabil cu protecţie UV 400 şi cu lentile verzi.
18. Folosiţi un balsam de buze hrănitor (FĂRĂ sclipici!), pentru a vă proteja şi buzele.
19. Nu uitaţi, mai ales voi, fetelor, să folosiţi o cremă pentru ten. Vă veţi proteja pielea.😉
20. Purtaţi haine subţiri, iar seara să aveţi la voi o cămaşă, pentru a nu răci. (e mai răcoare).

Şi cam atât, restul le mai descoperiţi voi pe parcurs.
Căldură prea mare… şi e abia începutul. 😦

Să aveţi grijă de voi, pentru că meritaţi!😉

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
