Cum ajungi la mine?

Sunt foarte amuzanti oamenii care ajung pe blogul meu.
In afara de cativa bloggeri care sunt mai mult decat amabili si-mi fac o vizita, dupa ce le-am lasat un comment pe site, se mai gasesc tot felul de oameni care cauta. Si inca ce cauta:
despre vise – bun, pentru asta exista Freud. Blogul meu nu contine informatii despre vise. 😉
butterfly – effect??!
profesorul ideal – specie de homo sappiens sappiens care a disparut in urma cu 2000 de ani. 🙂
eseu pe imaginar – calare? deasupra? sub? enjoy the ride ??
my dream – eseu in limba engleza – altu’/alta care cauta mura-n gura. Ia si fa-ti singur/singura treaba! 🙂
maturizarea psihica – nu o gasesti pe blogul meu, te asigur 🙂
program de sarbatori paste carrefour – WTF????
robert flinker prabusirea – da, am citit-o. Tu ce voiai de fapt?
ochi de flori – metaforic vorbind… n-avem, s-au vandut ieri 🙂
pierduta-printre-randuri – aia-s eu, dar fara liniute, pliiiz ;;)
roxana – dap, asa ma cheama. Incantata :))
Va urma… 🙂

Comments
5 Responses to “Cum ajungi la mine?”
  1. dyna spune:

    :)) Eu credeam că m-am obişnuit cu omuleţii care caută aberaţii şi ajung pe blogul meu, însă indivizii ăştia mă uimesc de fiecare dată. Uite una proaspătă:

    Duminică, 10.05.2009 21:01:47

    80.96.206.20

    http://www.google.ro

    e mica dar e a noastra cadouri

  2. 🙂 🙂
    Am o listă întreagă, le salvez numai de dragul de a râde copios atunci când nu am alte surse de zâmbilici. 😀

  3. sandydeea spune:

    🙂

    macar nu gasesti minunatii d-alea negative…

  4. myhay_08 spune:

    Aia cu carrefour si aialalta cu eseu is cele mai tari, … lacrimi de la ras :))

  5. @Mihai: aş lansa o campanie de identificare pe baza tag-ului: cine se regăseşte, să spună. 🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
