Gata şi mini-vacanţa

M-am întors de la mare, a fost superb. Am să pun în zilele următoare şi câteva fotografii cu marea agitată. Mi-e ciudă că nu am prins şi răsăritul, dar hei!, întotdeauna există şi vara care-i lungă.
Vama Veche a fost aglomerată ca întotdeauna. Am cunoscut oameni noi, prieteni noi. Deja ştiu că la vară am să stau la Cipri şi la tanti Ani dacă mai ajung pe acolo. Dacă e plin, merg la Mariana.
Punkerii sunt tari şi ei. Ăştia de pe plajă sunt nebuni, dar foarte de treabă şi împart orice cu tine. Prietenii ştiu mai bine. Mi-au povestit că vor ajunge prin Europa vara asta, tot cu cortul, bineînţeles.
În rest, trăiască Hand, La Piraţi (head banging & stuff), Expirat şi Comandanţii.
M-am simţit bine, m-am distrat, m-am băgat şi-n apă.
De acum însă, înapoi la ale mele: parţiale, teste, prezentări, practică, ziua mea etc.

Şi să nu uit: Eu, Carmen, Jobi, Alex, Aliona, Maya & restul suntem vedete la Prima Tv.
În prim plan: chitară&voce – Carmen, voce – eu (aia roşcată din stânga), voce – Maya, iar undeva prin spate Alex, Aliona. Interviu exclusiv cu mâncătorul de covrigei cu pateu: Jobi.

Comments
3 Responses to “Gata şi mini-vacanţa”
  1. somnulescu spune:

    ahahaha,
    you’re a star!

  2. da, până la ultima şuviţă. :))

  3. Sedated Angel spune:

    hey:D in sf mi`a venit si mie netul, nu am avut nici o problema pe tren a fost chiar cool:)) ma bucur k ai ajuns pe blogul meu sper k o sa`ti placa.salutari ne mai auzim, cu siguranta 😀

    Alexandra(Vama Veche)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
