1 mai

Deşi mi-am propus să nu fie un jurnal blogul acesta, probabil că în final tot pe-acolo ajung, doar îmi scriu „memoriile” şi creaţiile „literare”. Parcă îmi şi văd numele pe un raft prăfuit dintr-un anticariat, la 5 lei bucata . 🙂
Revenind însă la situaţia actuală şi lăsând deoparte viitorul care sună bine, mă limitez la a mă lăuda cu vacanţa de 6 zile pe care mi-o permit. Mâine ajung în Vama Veche, doar sunt studentă şi-mi permite buzunarul. 🙂
Vine 1 mai, asta înseamnă că 6 zile nu o să am posibilitatea să scriu pe blog. Sper să revin cu fotografii, să nu-mi prăpădesc camera prin nisipurile „mişcătoare” din Vamă.
Şi sper să mă întâlnesc acolo cu toată lumea care mi-a promis că-şi mişcă fundul la mare.
6 – cifra magică. 🙂

Dacă mă întâlnesc şi cu Rao, i-am promis un rap battle pe live. (Diud, î’m gonna kick your ass). hi hi (pauză) hi hi, vorba Dynei.

Cam atât pe moment.
Specificăm faptul că vremea va fi de partea mea, le-am promis colegelor şi fetelor de la 29 că aduc scoici. Muuuulte! Sper să îmi încapă în rucsac.
Acestea fiind spuse, pentru cine mai e interesat, trenul Iaşi – Mangalia va pleca de la linia x la ora 23:00.
Biletele la control!

🙂

Comments
4 Responses to “1 mai”
  1. dezax spune:

    si eu plec la mare dar in 2 mai!! drum bun si have fun!!!

  2. dyna spune:

    Nu vorba Dynei, ci chiar râsul Dynei :))

    Aşteptăm poze muuuulte!

  3. cristi spune:

    asteptam fotografii! 😀

    ps: ala chiar e imnul original? am dat totusi un search si..ceva mai serios chiar n-am gasit.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] mama, nu sunt însărcinată. Şi da, m-am protejat”. A înghiţit cu greu plecările mele de 1 mai în Vamă, dar a înţeles că am nevoie de detaşare şi de ceva timp petrecut la mare, în crâşme, cu […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
