Newsflash 2

Încă o noapte nedormită, de parcă ar fi singura din ultimele două săptămâni, aşa că o să am o postare matinală, doar e 6:15 minuţele.
Să trecem în revistă newsflash-urile de astăzi:
1. seară de film la Casa de Cultură din parcul Copou.
2. seară de film la camera 53: Butterfly effect 3, Another Cinderella Story, Twilight, Bled.
3. detestat Twilight şi plăcut Bled.
4. noapte albă din nou.
5. terminat proiecte.
6. weekend liber în sfârşit, ultimul de dinainte de Paşti.
7. întrebare existenţială: merită să dormi dacă nu ai la ce visa?
8. voi scrie o poezie pe tema de la punctul 7.
9. am compus un cântec. demult nu am mai făcut aşa ceva.
10. un anume cel mai bun prieten ~ aici trebuie să te simţi, Flows ~ a ajuns acasă înaintea mea. shame on you! Happy Birthday, diud! Trebuie să mă cinsteşti, ştii asta ;;).
Trist e că ziua lui cade de Paşti, deci am să fiu acasă. La naiba! Face careva donaţii în RON, EURO sau USD? N-am bani pentru cadouri.😐

Şi-acum, 2 melodii de ascultat dacă te simţi down sau sleepless😉 :

* * *
(stinge lumina atunci când n-o să-mi mai sclipească ochii a bucurie…)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
