1 aprilie

Obiceiul e ca de 1 aprilie să fraiereşti lumea. Eu am păţit-o încă de aseară şi până azi, la ora 8:30. Trist momentul. Chiar am crezut pe fiecare în parte.

Cea care a dat startul a fost Oana, colega de cameră.”Te cheamă fetele de la 29, du-te repede!”. Merg, bat la uşă şi le întreb disperată ce s-a întâmplat, la care ele mirate „Nimic…” . Mda. Ok. Mă întorc în cameră şi găsesc tot de la Oana o foaie cu mesajul: „Ne-am culcat toate!”. Linişte şi somn la mine-n cameră…
Apoi, evident, Ana trebuia să mă păcălească cumva şi a reuşit şi ea. Nu dăm detalii, pentru că nu aţi vrea să ştiţi.
Rao (as in Andrei) a continuat şi el cu glumele, tot aseară. „Vin în Iaşi mâine!”, la care eu foarte entuziasmată: „Să mă anunţi când ajungi…”
Bineînţeles că era o glumă. 😦

Astăzi primesc iarăşi câteva ţepe, iar în seara asta mă ia un coleg de facultate pe mess şi începe să mă chestioneze în legătură cu un curs pe care „mi l-a dat”. A urmat o discuţie de genul „I did not”, „You did too” în varianta românească. Eram gata să-l şterg din listă, după ce că-mi mai trimite şi morandi pe mess. 😐 Apoi se face lumină: păcăleală de 1 aprilie.

Am reuşit şi eu să păcălesc o singură persoană care m-a crezut când i-am spus că ajung la Bucureşti mâine şi l-am rugat să mă aştepte în gară.

Cam atât pentru 1 aprilie. La mulţi ani! celor care îşi sărbătoresc azi ziua de naştere şi să fiţi păcăliţi! :))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
