Aş culege…

together_we_fall_by_crazy_phoenix
Aş culege pentru tine
O fărâmă de pământ
Şi-aş planta-o între rime,
Aş planta-o la loc sfânt.

Dar nu am cu ce culege,
Mâinile nu vor, mă lasă
Şi le pedepsesc: e lege
Astăzi n-au voie să iasă.

Au greşit cu-atâtea-ncât
Lumea n-are să le ierte:
Şi-au făcut din bun urât.
Nu mai vor să te dezmierde.

Aş culege pentru rime
O fărâmă de cuvânt
Şi-aş planta-o lângă tine,
Să te am mereu în gând.

Dar nu am cu ce să scriu,
Iar cuvintele-mi îngheaţă,
S-au închis într-un sicriu
Şi în veci n-o să mai iasă.

Aş culege pentru gânduri
Raze reci, dar viu aprinse,
Şi m-aş pierde printre rânduri,
Dar mi-s porţile închise…

  • **

(cât de mult ne completăm…)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
