Anti-plictiseală

Ştiu că s-au făcut multe campanii anti-plictiseală, gen Kill your boredom
, chiar aici în Iaşi.
Astăzi nu ştiu ce-mi veni, dar parcă soarele de afară m-a făcut să nu mai tânjesc după căldurica din cămin, pe care am descoperit-o de 4 zile încoace.
De fapt mi-a revenit cheful de a fi aşa cum sunt eu: energică, fericită până la ultima şuviţă roşcată şi zâmbitoare.
Am 50 de ore în care nu am dormit decât 200 de minute, dar nu asta contează.
Azi am vizionat şi un film drăguţ pentru a nu ştiu câta oară : 10 Things I Hate About You. Sigur îl ştiţi, doar e din 1999. După ce l-am revăzut mi-am dat seama ce actor bun era Heath Ledger, păcat că The Joker i-a luat minţile şi a murit din cauza unei supradoze.

Revenind printre vii şi realitate, m-am bucurat că există telefonia mobilă şi că cei mai buni prieteni nu dorm la 4 dimineaţa. M-am bucurat când am văzut că munca mea dă roade, că am inspiraţie mai mult ca oricând. M-am bucurat de ziua de azi din plin. Orice aş face e anti-plictiseală, anti-cămin şi anti-monotonie. M-aş bucura să ştiu că nu sunt singura care simte că vine primăvara.
Şi dacă tot vorbim de primăvară, vă reamintesc ceva important: bucuraţi-vă de ultima zi cu oră de „iarnă”, pentru că de duminică dormim, teoretic, cu o oră în minus. Practic, dormim cât vrem, cursurile nu sunt obligatorii.🙂
Cât despre prognoza meteo: în Codrescu va ploua cu râsete zgomotoase de la camera 53, vecinele se vor enerva peste măsură şi posibil să încerce o intimidare cu iz de populară. Camera 53 va reveni cu un atac semnat AC/DC, The Doors, Pantera, Manowar, Rage Against the Machine.
Până atunci însă, ne bucurăm de o dimineaţă liniştită, cu aromă de somn până în amiaza mare.
Şi ca să nu vă plictisiţi, o melodie din filmul de azi: I want you to want me. Enjoy it!

***
(vise plăcute şi dorinţe îndeplinite…)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
