Despre cei ce nu cuvântă

N-am mai scris demult ceva real şi îmi cer scuze că m-am cufundat în imaginarul poeziei şi prozei (defecte de scriitor le-aş spune eu) .
Azi mă plictiseam (pentru prima dată după foarte mult timp), aşa că am decis să dau o tură pe aici, să văd ce a mai adăugat populaţia în creştere a globului pe site. Şi am găsit câteva fotografii foarte drăguţe pe care vi le voi prezenta mai târziu, spre sfârşitul articolului.
Mă gândeam azi la lucrurile inocente, care ne marchează deseori copilăria, care ne fac să zâmbim într-o zi în care s-a lăsat ceaţa (pe Copou) şi soarele s-a ascuns de privirea noastră încruntată. I s-o fi făcând şi lui silă, cine ştie?
Ei, lucrurile astea peste care trecem cu vederea, care ne înveselesc ziua, viaţa, pot fi uneori obiecte, alteori fiinţe vii. Şi nu zic aici neapărat oameni. Mă refer la un câine comunitar care dă voios din coadă (Betty de prin faţa căminului ştie că mă refer la ea) sau la pisicul tău de acasă care abia aşteaptă să te întorci cu ceva bun.
Şi ce au rău în ele animalele astea? Cu ce greşesc? Poate doar cu faptul că ne suportă zilnic şi că trăiesc în lumea noastră mizeră.
Mi-era dor să scriu ceva despre ei ~ cei care nu cuvântă ~, ei care ne privesc zilnic de jos şi văd în noi stăpâni şi prieteni. Şi noi… noi de câte ori vedem în ei prieteni? Prea rar, prea puţin. Ne-am obişnuit să avem nevoie de o voce de om care să ne mintă frumos, să ne laude. Şi uităm să privim în ochi. Se spune că ochii sunt oglinda sufletului. Dacă e aşa, animăluţele astea au un suflet inocent, pe care uităm să-l privim…

Şi cum am promis mai sus, câteva sufleţele care îşi iubesc stăpânii şi prietenii şi văd în om superioritate, încredere, o lume mai bună:


(sursa deviant art )
***
( Mă văd în căţelul ţinut în palmă. Mereu am nevoie de cineva care să aibă grijă de mine. Voi în care vă regăsiţi? )

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
