Revival în ton cu primăvara

A venit primăvara, în sfârşit. A venit şi prin Copou. Am simţit-o astăzi, cu adevărat, pentru prima oară.Iar primăvara din Copou e mereu frumoasă. Mă fascinează la fel de mult şi astăzi, cum mă fascina şi acum câţiva ani când încă eram copil.

Odată cu primăvara, am prins viaţă şi eu. S-ar putea să mă găsiţi uneori prin parc, scriind de zor pe un caiet sau desenând în blocul de desen. Seara mai ies la fotografiat atmosfera nocturnă, nostalgică. Dacă nu mă găsiţi, înseamnă că m-am ascuns bine printre rânduri. (😉 )

Mă gândeam că am lăsat blogul mort zilele astea şi îmi cer scuze. Văd că lumea totuşi mă citeşte, deşi nu am mai postat nimic. Shame on me, dar bravo vouă. E bine să vă am alături în fiecare zi, pe voi, cititorii mei.

Am avut o perioadă în care aveam nevoie să mă regăsesc şi, aşa cum v-am obişnuit, m-am regăsit, deci de acum lucrurile vor intra în normal.

Am pregătit ceva nou, am mai lucrat la câteva poezii mai vechi. (ştiu,: „iar poezie”, o să-mi spuneţi, dar pe parcurs am să mai pun pe blog şi proză. Mai veche, mai nouă, de toate. )

Mulţumesc celor care mă citesc zilnic (se ştiu ei), celor care-mi trimit mesaje şi care mă susţin.

Mulţumesc celor > 1, 300 de views. Abia a împlinit o lună noul meu blog, nu mă aşteptam sincer să am mai mult de 500 de vizitatori.

Deci mulţumesc încă o dată pentru tot, iar unui anume blogger îi mulţumesc pentru melodiile trimise şi pentru grija arătată. (Ştiu că ţi-am spus mai demult că nu ştiu dacă-mi voi reveni. Se pare că m-am înşelat. )

Deci, folks, I am back cu forţe proaspete, inspiraţie la maxim şi cu gânduri frumoase, crude ca verdele de primăvară.

***

(şi dacă citeşti şi tu, să ştii că te port mereu în gând, în inimă, dar nu mai mult. )

Comments
3 Responses to “Revival în ton cu primăvara”
  1. Freya spune:

    In cazul asta, „bine te-ai regasit”😛 si desi nu te cunosc foarte bine atitudinea asta te prinde. So, keep on rocking!
    P.S. Imi place proza ta
    P.S.2 Poate ne-om nimeri candva in Taverna in acelasi timp

  2. mulţumesc mult, Teo.
    Desigur, dacă mă vezi prin zonă trage de mine. Am o problemă veche: nu văd oamenii. Şi mai ales în tavernă, e destul de întuneric şi nicio şansă să văd ceva.😀

  3. zanaparca spune:

    ai ochi prea frumosi pentru a fi mereu tristi.
    acum ii vad asa cum le sade lor bine.
    ce sa spun. cred ca atunci cand se gandeste cineva la tine cu multa lumina poate sa urneasca si o disperare.
    acum pot sa dorm cu vise frumoase.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
