E ultima oară…

holdinghands

* când îmi mai propun să te uit.
* când mai cred în vorbele tale.
* când mai suport greşelile tale.
„E ultima oară!” -îmi spun mereu şi ajung să trăiesc de azi pe mâine.
În seara asta îmi iau adio de la tot. Te-ai jucat prea mult cu mine şi se pare că nu mai fac faţă, încep să pierd partida asta de pocker sentimental. E ultima! Trebuie să fie, altfel ajung să nu-mi revin niciodată… Poate nu vreau, poate nu pot, poate… Mulţi de poate gravitează acum în mintea mea. Creez a mia oară scenarii în care eu renunţ la tine, mă resemnez, tu aprobi din cap şi trăim fericiţi până la adânci bătrâneţi (departe unul de celălalt.)
Apoi… mă trezesc din vis şi realizez că visam în puf cum că „noi” se terminase amiabil şi toată lumea era fericită .
Apoi… revin cu picioarele pe pământul rece şi umed şi plouat. Şi-mi dau seama că e sfârşit de vis. Din nou. A mia oară. Mi-am promis, mi-am încălcat promisiunea şi uite unde am ajuns.
Pentru ultima oară m-am gândit la tine în seara asta şi mi-am găsit alinarea în braţele nopţii.
De mâine:
* voi respira singură aerul rece al dimineţilor de martie.
* voi înfrunta mii de priviri critice.
* voi zâmbi.
* voi fi iarăşi eu.
* voi avea grijă de prieteni
* voi ieşi la plimbare.
* voi fi bine.
* îmi voi reveni.
*voi renunţa la tine şi la noi .

***
(dar cine ştie ce voi face mâine? )

Comments
6 Responses to “E ultima oară…”
  1. zanaparca spune:

    …si totusi sa avem incredere in ziua de maine poate cine stie nu eca cea de azi…

  2. andrar spune:

    pff…ma regasesc

  3. Roxana spune:

    andrar :
    pff…ma regasesc

    cred ca fiecare dintre noi ne regasim in cuvinte spuse la despartiri…

  4. QuadroQ spune:

    Suferealaaaaa !😀

  5. Roxana spune:

    Asta era când plecase minunatul în SUA. Mi-a trecut de atunci. :))
    Vin alte „sufereli”.😛

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Acolo îl aştept, acolo nu mai caut trecutul, căci resemnându-mă, voi avea timp pentru mine. Era ultima oară când aveam să-mi mai creez a mia oară scenarii în care eu renunţ la un el, mă resemnez, el […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
