Mi-e dor…

pen_by_dm3t_7zen

Azi mi-e dor de tine.
Am început să adun în cameră lucrurile tale:
cana cu care am băut amândoi 3 în 1, după ce ne-am trezit mahmuri,
farfuria de plastic pe care am salvat-o de la topire,
foaia pe care ţi-ai mâzgâlit semnătura cu litere improbabil inteligibile,
rucsacul în care ţi-ai pus ţigările,
pixul pe care l-ai ţinut între dinţi, în timp ce făceai exerciţii de dicţie,
ochelarii de soare cu lentile crăpate,
„Arta conversaţiei” de I. Vulpescu.
Ţii minte când am citit-o împreună?
Am întins pe jos pătura cu care ne-am învelit în nopţile reci, pe munte,
ţi-am aşezat pe ea pachetul de guma Orbit,
bricheta, foarfeca şi şuviţa de păr furată în somn
şi fotografia noastră de la cota 2000.
Dor nebun de tine
se vede în dezastrul din cameră,
pentru că le-am împrăştiat peste tot.
Vreau să fii în jurul meu, să te simt aproape…

Se deschide uşa.
Am uitat că deja te am aproape,
dar hai să ne pierdem încă o dată-n amintiri.

Vrei?

***

(pentru un „el” important în viaţa mea.)

Comments
2 Responses to “Mi-e dor…”
  1. dyna spune:

    La mulţi ani şi un 8 martie fericit!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] contează, am rămas tot un copil în amintirea de la cota 2000. Mai ţii minte când ţi-am scris asta? M-ai sunat repede să-mi spui cât de mult o adori. Ştiam deja înainte să mă suni. Şi nu […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
