Astăzi…

black_wings_by_darkcrissus

*** letting go ~ there is beauty in the breakdown ~ ***


*m-am închis în lumea mea;

(e atât de frumos aici)

* plouă;

(mi-am spălat lacrimile)

*visez;

(dar nu la noi)

*zâmbesc;

(pentru prima oară după mult timp)

*ascult în jurul meu;

(am evadat din colivie)

*aştept;

(am învăţat să am răbdare)

*nu te voi căuta, nu te voi chema;

(nu te voi găsi, nu mă vei auzi)

*mă voi resemna;

(pentru a doua oară)

*te voi uita;

(definitiv)

*voi avea timp de mine

(mi-am deschis universul şi mi-am lăsat imaginaţia să zboare).

***

(mi-am scris tragedia pe hârtie…)

Comments
4 Responses to “Astăzi…”
  1. l3oaik spune:

    M3rci, imi pare bine de cunostinta, ne vom citi cu bine🙂. Succese!

  2. Anka spune:

    (continuare)

    * am devenit indiferentă.
    (Din lipsă de ceva, am devenit indiferentă, acel ceva fiind tu..)

  3. *bear hugs* încă nu e prea târziu să îţi pese din nou de acel cineva.😉

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] mă îmbărbătez singură, prin articole scrise mai mult pentru mine decât pentru restul lumii. Astăzi, de fapt un Ieri demult trecut, îmi spuneam că m-am închis în lumea mea, unde plouă, unde pot […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
