despre noi – nicicând –

in-the-dark

Te-am cunoscut
ani la rând,
visând
în prag.
Azi
am aşteptat
pentru ultima oară
visul nostru crud  
ca mugurii
de primăvară .

Te-am îmbrăţişat
ani la rând,
sperând
că n-ai să pleci.
Ne-am învelit
în nopţile reci
cu speranţe.
Azi
am spus adio
şi te-am lăsat
al nimănui.

Ţi-am adorat
prea mult
privirea,
iubirea
şi m-am scăldat
în ochii tăi
de fiecare dată.
Azi te blestem,
dar şi eu sunt
o blestemată,
căci ai strivit
cu nepăsare
zâmbetu-mi
de visătoare.

***

Azi m-ai ucis din priviri
Aruncate ca zarurile.
M-ai jucat cu destinul,
Mi-ai jucat visul
La ruletă.
Dar ai pierdut.

***

M-am răzbunat
Şi mi-am luat sufletul
Şi am plecat.

Tu m-ai strigat,
– atât de mult –
Acum eşti mut,
Căci ţi-am furat
Tot ce avea mai scump:
Comunicarea.
Acum eşti singur şi tăcut.

***

Credeai că ştii
Să faci pariuri
Cu sufletele rătăcite.

Credeai că voi juca
Şi-mi voi lăsa
Pe mâna ta
Destinul.
Dar până când?

***
(şi te-am lăsat zăcând
al nimănui… )

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
