Şi pentru ce?

dead_zone_by_zardo

Bucăţi de suflet zac aşternute

Pe chipu-ţi rece şi îmbătrânit,

Clipele s-au stins– acum ni-s mute –

Amorul s-a sinucis în mod subit.

Am mutilat conceptul de iubire

Şi fără rost ni l-am atribuit,

Am crezut orbeşte în nemurire –

În fapt, nici măcar n-am iubit.

Am privit secole de sentimentalism

Cum vor dispărea cât de curând,

Căci ce simţeam nu era romantism –

N-a fost şi nu va fi nicicând.

Am căutat vise, dar n-am găsit

Şi le-am furat de prin vecini,

Şi pentru ce? – căci ne-am iubit

Doar într-un aşternut de spini.

Am mutilat prea multe speranţe

Şi-atâtea clipe am zdrobit.

Aveam cândva atâtea expectanţe –

Şi pentru ce? – „Noi” a murit.

***

(sfârşit de vis.)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
