Ţi-am lăsat un bilet

(Pe noptieră.)

” Nu plânge, plec pentru o vreme.

Mă vei găsi în fotografia înrămată.

Dacă ţi se face dor de mine, caută-mă în amintiri sau printre versurile poeziilor pe care ţi le-am dedicat exclusiv ţie.

Am nevoie de o pauză, prea multe mă ucid zilnic.

Am nevoie de un alt zâmbet.

Am nevoie de un alt chip.

Am nevoie de mai mult timp pe care să-l ocup constructiv.

Am nevoie de  artă şi de frumos.

Am nevoie să privesc în alţi ochi.

Am nevoie să ascult muzica altui suflet.

Am nevoie să fie nevoie de mine.

M-am rătăcit şi trebuie să găsesc drumul înapoi la realitate.

M-am dispersat în mii de raze, în apusuri de soare.

Am nevoie să răsar din nou.

Am nevoie de alte iubiri.

Şi am nevoie ca tu să înţelegi că am nevoie şi de mine… ”

***

(Nu mă sfărâma în mii de bucăţi şi nu le arunca în adierea vântului înainte să citeşti biletul. Cine ştie, poate n-ai să mai ucizi încă un suflet nevinovat. )

broken_by_tomasgarcia

Comments
2 Responses to “Ţi-am lăsat un bilet”
  1. somnulescu spune:

    cu totii avem nevoie de o pauza…esential e sa stim cand sa o luam 😀

  2. da, şi asta e adevărat, dar şi cum să faci încât şi celălalt să înţeleagă.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
