Încă o noapte

lay_by_jayzeeromero

Zac întinsă pe patul meu
cu aşternut proaspăt
– de păcate –

îmi fac o nouă analiză
a viselor de astă-noapte
şi realizez că mi-am uitat
– la tine –

Pachetul cu sentimente prăfuite,
primit prin poştă azi-dimineaţă
– şi mă agit – .

Te ştiu curios
– din fire –
şi nu aş vrea să îl deschizi

Şi-apoi să vezi cam ce conţine:
vreo două inimi
– sfărâmate –

Mândrii călcate în picioare,
bucăţi mari de iluzii
Şi multe planuri
– puerile – .

Speranţe aruncate
– şi regăsite –
de cerşetorii de iubire.
– da! –

Le-am aruncat la buncăr.
Marea n-a vrut să mi le ia
şi le-a trimis cu prima lună plină
– la mal – .

Aşa că nu deschide pachetul
până nu ajung la tine
– mâine – .

Acum sunt obosită,
– lasă-mă –
vreau să mă pierd în lumea ta
– încă o noapte – .

***

(ai să-ţi faci curaj să mă înţelegi?)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
