Universul nostru

my_universe____by_martac

E linişte afară, e pace-n mine şi,
privind spre tine, mă regăsesc
în clipe de tăcere,
în adieri pierdute,
în stânci sculptate de valuri.
E întuneric si mă pierd în noapte,
căci cerul tău e prea senin
şi pare mai întunecat.
E cald afară şi soarele răzbate
prin sticla fumurie a ferestrei
ce mă poartă spre camera obscură
în care fotografiam sentimente.
E rece podeaua pe care păşesc acum
şi reci îmi sunt şi mainile
care te-au strâns la piept,
e rece tot în jurul meu – şi tu.
E tristă imaginea ce mi se pictează
de una singură pe pânzele ingălbenite.

N-ai vrea să ne pierdem în visare,
să-ţi desenez, chiar digital, privirea,
să-ţi modific sufletul, sentimentele, iubirea?
N-ai vrea să te fotografiez în alb-negru
sau plin de culoare, să-ţi surprind fineţea?
Ai vrea să te înşir cu negru pe file albe,
să te scriu aşa cum doar eu te pot scrie,
să-mi revărs stările emoţionale pe hârtie?

E linişte afară, e pace-n mine şi,
privind spre tine, mă regăsesc
în zâmbetul tău cald,
în amintirea noastră,
în rame de fotografii.
Universul nostru – o artă deviantă,
aşa cum ţi-ar părea –
e pentru mine acasă.

***

( şi toate pentru tine… )

Comments
5 Responses to “Universul nostru”
  1. somnulescu spune:

    uhm, prima parte descriptiva rocks 😀 iar a doua plina de semne de intrebare duce cu mintea spre chestii ezoterice 8-> …de ultima strofa nici nu mai zic, ma regasesc…aproape 100%

  2. Asta e poezia de care îţi ziceam eu că i-am făcut-o cadou. 😀
    De Dragobete mi-am pregătit biletul de adio. 😦

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
