Cine sunt eu…

who am i...

Te-am întâlnit adesea
în priviri
– strivite –
în chipuri
– sfâşiate –
de amintiri.
Azi am decis
să fug departe.

Raţiunea
mi s-a ascuns
în clipe tandre
– peste care –
s-a aşternut uitarea.
– de mâine –
voi spulbera
orice regret,
– de mâine –
se naşte nepăsarea.

Ochii mei mari
nu te vor căuta,
căci şi-au găsit
– astăzi –
alinarea,
zidiţi,
-de dragul tău-
în stânci.
Pe veci
ei vor privi
doar marea.

Ţi-aş frânge acum
– în palmă –
zâmbetul pătat
– de falsuri –
ţi-aş smulge
aripile
– fără culoare –
te-aş ucide
cu raze reci
– de suferinţă -,
dar astăzi
mi-e scârbă
– de răzbunare –
Căci totuşi eşti
şi tu fiinţă.

Dar mă întreb
– în fiecare noapte –
oare cine
sau ce sunt eu
fiindc-am ucis
– atâtea sentimente –
şi-am condamnat
– vise –
la moarte …

***

( Dacă afli, anunţă-mă şi pe mine. Şi nu uita de frezie. )

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
