Azi…

Azi am chef de tine.

Ia-mă în braţe până nu mă răzgândesc şi-mi iau jucăriile de iubire şi plec.

Azi am chef de rime.

Dă-mi inspiraţie până nu mă răzgândesc şi-mi iau caietul mâzgâlit şi plec.

Azi m-am pierdut de mine.

Dă-mi mâna şi regăseşte-mă până nu mă răzgândesc şi mă ascund în noapte.

Azi promit să te ascult.

Începe să vorbeşti până nu mă răzgândesc şi-mi astup urechile şi plec departe.

Azi n-am să te urăsc mai mult

Şi n-am să mă răzgândesc

Şi n-am să plec.

Promit!

***

( Doar astăzi… )

Comments
2 Responses to “Azi…”
  1. somnulescu spune:

    =d> way to go Roxana 😀 , cred ca o sa ajung cititor fidel 😀

  2. *blushes*
    mulţumesc şi în mod clar nu mă supăr dacă devii cititor fidel.
    cândva am să scot şi volumul de poezii…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
