„Te iubesc”

Ok, vine Valentine’s Day şi eu tot nu pricep de ce trebuie să adoptam o zi de la americani pentru a spune „Te iubesc” persoanei iubite. De ce? Să-mi explice cineva, pentru că lumea asta e prea falsă pentru mine ca s-o mai pot înţelege. De ce să existe o dată fixă în calendar pentru a spune ceva absolut normal şi firesc persoanei iubite? De ce ne trebuie un „fix” copiat? De ce unii nu au curajul să fie tandri şi iubitori în oricare altă zi? De ce 14 februarie?

Avem şi noi Dragobete, pe 24 februarie. Deşi nici cu sărbătoarea asta nu sunt de acord. Iubirea e în fiecare zi în jurul nostru, e pentru toată viaţa, nu se termină niciodată, izvorul nu va seca. Deci de ce să ne mulţumim cu o singură zi, când putem avea 365? …

Nu mai înţeleg nimic. Nici nu am să înţeleg, probabil.

„Te iubesc”… L-am spus o singură dată în viaţa mea unui băiat foarte special şi important pentru mine. A fost o dată. În rest, prostioare de genul „love ya”, „suki da yo”, „je t’aime” le-am spus fără  să le simt. Şi va mai dura mult până să le simt. Nici eu nu ştiu cât timp, dar slavă domnului, avem timp din plin. Eu una nu mă plang 🙂 , poate am prea mult. Dar am şi prea multe idei, ce-i drept. 🙂

Am găsit o melodie de la Nickelback – Far away. M-a emoţionat. E frumoasă, cu versuri sincere. Cam rar în zilele noastre aşa ceva.

P.S. Mi-e dor de tine!

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
